Gå til innhold

Farcry problemer


Anbefalte innlegg

Har et lite problem dere kanskje kan hjelpe meg med. Har akkurat installert spillet, og får opp melding om at:

 

"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game"

 

Saken er den at jeg har disablet både Daemon og Nero Image Drive, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har hatt samme problemet?

 

Og, ja det er originalt.

 

 

 

Fikk det til å funke nå. Oppdaterte daemon tools og avinstallerte CloneCD. :D

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et lite problem dere kanskje kan hjelpe meg med. Har akkurat installert spillet, og får opp melding om at:

 

"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game"

 

Saken er den at jeg har disablet både Daemon og Nero Image Drive, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har hatt samme problemet?

 

Og, ja det er originalt.

jaaaaa...men hvordan kan det være orginalt...?

 

kommer jo ikke før fredag... :dontgetit:

 

*edit* er jo utgitt i USA, men det skal vel la seg godt gjøres å sende noe hit på èn dag? ;)

Endret av nord
Lenke til kommentar

Ehm, de selger det på Spaceworld i Tønsberg. Vet om flere som har kjøpt det andre steder også.

 

Ja, jeg har DVD-brenner. Som du sikkert så, skrev jeg at jeg har installert det, så alt er ok. Får bare ikke startet det.

 

Har løst problemet så langt ved å bruke crack, men vil helst unngå det.

 

EDIT: begynner å bli litt latterlig at folk begynner å mase om piratkopier så fort man nevner noe. Kanskje jeg skal legge ut bilde av coveret neste gang?

 

EDIT2: Gjorde det jeg. Tatt med cam'en på mobilen. :D

 

image.jpg

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Hvordan skal spillindustrien noensinne få ærlige og redelige kunders tillit når de lager kopibeskyttelser som undergraver funksjonen til legitime programmer som f.eks. Daemon-Tools samtidig som kopibeskyttelsen blir omgått og spillet lagt ut for fri forlystelse uten vederlag på nettet før spillet overhodet er tilgjengelig for salg?

Lenke til kommentar
Mulig det, men her i Tønsberg la de ut spillet i går.

Hehe, det er ikke så stort. Planton Musikk hadde spillet i hyllene tirsdag 23.03, altså godt før release. Fett nok for meg ;)

 

EDIT: Sorry Swag, så ikke datoen på innlegget. Det var visst samtidig.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Mulig det, men her i Tønsberg la de ut spillet i går.

Hehe, det er ikke så stort. Planton Musikk hadde spillet i hyllene tirsdag 23.03, altså godt før release. Fett nok for meg ;)

 

EDIT: Sorry Swag, så ikke datoen på innlegget. Det var visst samtidig.

Hallo??? Se på datoen jeg skrev innlegget da!

 

EDIT: Haha. Så ikke at du hadde endret innlegget ditt samtidig som jeg skrev svar. Ble bare rot dette. :) Sorry

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...