all right Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg brukte ATITool jeg! Jeg satt på "Find max Core" og det stod på i 1 time uten noe resultat så jeg trykte "Abort" og da gikk den ut av det og da stod det ikke hvilken cor jeg skulle ha! så hva skal jeg gjøre ofor og finne ut dette? Må jo gjøre det samme med "find max Mem" Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 ATiTool finner ut, i teorien, hvilken klokkefrekvens kortet ditt kan gå på uten grafikkfeil. Du må da sette denne frekvensen når ATiTool finner ut at kortet er stabilt der. Funket forresten dårlig på mitt Radeon 9700 Pro, fikk bare klokket kjernen 10 MHz med ATiTool. Kjører nå 60 MHz høyere enn original kjernefrekvens uten feil, så ATiTool gjorde ikke jobben for meg. Lenke til kommentar
all right Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) det forstod jeg ikke så mye av! Kan noen forklare litt bedre hva jeg skal gjøre?? Jeg har et Radeon 9600SE kort! Endret 23. mars 2004 av all right Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 eg trur desverre ikkje at du klarer å klokke serlig mykje på eit kort uten vifte? Men du kan jo ta vanlige måten og last ned powerstrip(google) og øk med 3-5 hz på Core og deretter sjekke etter artifacts. Slik gjer du heilt du ser artifacts i 3dmark03. Etter du har funnet maks på core, tar du Minne på samme måten. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 ATItool e vel i beta versjon fremdeles. Kan gjøre litt merklige ting hos noen folk Han trenger ikke laste ned powerstrip. Kan stille core/mem manuelt med ATItool og. Link til ATItool i siggen (0.0.18 er nyeste). Lenke til kommentar
all right Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Kan noen fortelle meg hvodan jeg skal greie og overklokke dette kortet da? det er vifte på dette korte!!! Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) ati virker sån: først trekker du ned buksa og stikker musa oppi ræææææææva!!! love ya ole martin-dark4rofl ##Stikker en advarsel opp i ræææææææva til den mørke, adlige rofleren for unødvendig spam ## Endret 24. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå