Bluebeans Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 Angående serveren, jeg sa kanskje.. Vet ikke så mye enda
Plomma2 Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Vel, hvis ikke, så koster ikke en server så mye. Syns alle som er med burde putte inn en hundrings eller noe sånt.
Bluebeans Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 Vel, hvis ikke, så koster ikke en server så mye. Syns alle som er med burde putte inn en hundrings eller noe sånt. Tja, en public-server er ikke det billigste som finns. 1195,- @ 2 mnd fra gameserver.no Jeg kan ikke være ansvarlig for den serveren isåfall. (Vil jo betale da), dette ettersom at jeg vil få nok å gjøre ellers Men vis vi får med nok folk så vil det jo gå ann å leie
Plomma2 Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Jeg tenke hvis det blir sånn 10 eller mere, 100,- er ikke et lotto beløp heller
DevN Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Skulle mer en gjerne betalt litt jeg og, men siden flytting pågår, og jeg for tiden ikke har jobb i boks, så kan jeg ikke hive meg med på noe.
uberhunter Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Vel, hvor mange er det til nå? Håper at det går på 1.5 også, ellers så får jeg stresse med 1.6 og steam Men jeg er med, på de fleste spill! Her er noen jeg spiller, kanskje det kan være litt communicy på de også: Unreal Tournament2004 Warcraft3 The Frozen Throne Halo
Plomma2 Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Tror ikke det vil bli 1.5 1.5 er gammelt. 1.6 er det nye, hippe, poppe, kule, freshe (velg og vrak)
Bluebeans Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 (endret) Fant ut at det designet jeg hadde ble litt for lite. Skal derfor lage et nytt.. [bruker det gamle til hjemmeside] Edit: eller syntes dere det er stort nok? Endret 24. mars 2004 av niXon^^
uberhunter Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Det går vel det! Men jeg har en fil som heter "CS 1.6 LAN version", det er en installasjons fil til cs, når jeg innstalerer så kommer det en hel masse spørsmåltegn istedenfor text i setup wizard, og på next er det bare "||||||||" Går det å bruke den til å spille på nett med?
kaiern Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Penger er desverre ikke noe jeg kan bidra med Har ikke penger
DevN Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Det går vel det!Men jeg har en fil som heter "CS 1.6 LAN version", det er en installasjons fil til cs, når jeg innstalerer så kommer det en hel masse spørsmåltegn istedenfor text i setup wizard, og på next er det bare "||||||||" Går det å bruke den til å spille på nett med? Du har sikkert lastet ned en russisk versjon av Non-Steam. Den kan brukes på Non-Steam servere.
ATi-Radeon Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 (endret) jeg kan stille opp med å vere _AKTIV_ admin, spiller ganske mye public osv.. kan jo kalle det Hardware.no Gaming comunity, så kanskje de sponser oss/dere med en eller flere public servere? Endret 24. mars 2004 av ATi-Radeon
Plomma2 Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Å bli sponsa hadde vært greit, men da må det vel legges fram en skikkelig "plan" for hw folka.
Bluebeans Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Skrevet 24. mars 2004 Jeg gjentar: KANSKJE jeg kan skaffe en server. Dere som ikke kan bidra med noe som helst er jeg ikke intressert i å ha med. Dere som kun vil være admin på en server som ikke eksisterer enda: Sweet dreams
DevN Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Jeg gjentar: KANSKJE jeg kan skaffe en server. Dere som ikke kan bidra med noe som helst er jeg ikke intressert i å ha med. Dere som kun vil være admin på en server som ikke eksisterer enda: Sweet dreams Japp, helt enig. Når det gjelder meg, så er det jo fullt forståelig, siden vi har personlige familieproblemer, og vi flytter, osv. Uffa meg, tror de bare kan si "jeg skal være admin". Haha, noen bør virkelig undersøke hodet sitt.
ATi-Radeon Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Tror kanskje det er en STRÅLENDE idé niXon^^. Jeg har interesse for det. Og jeg SKAL være admin på serveren i så fall, så kicker jeg de som kaller meg noob. oi hvem? Uffa meg, tror de bare kan si "jeg skal være admin". Haha, noen bør virkelig undersøke hodet sitt. Bæjsa på own lægg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå