Gå til innhold

bittorent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det ikke er en eneste BitTorrent klient jeg ikke har listet opp i guiden min. Ta en titt på hver internettside og se om du finner noe spesielt med den klienten du liker.

Skrevet
tror det ikke er en eneste BitTorrent klient jeg ikke har listet opp i guiden min. Ta en titt på hver internettside og se om du finner noe spesielt med den klienten du liker.

Du mangler i hvert fall shad0w's og ABC. Sistnevnte er imho mening den beste fordi:

- Bygget på Shad0w's experimental

- Enklere og mer brukervennlig GUI

- Alle downloads i ett vindu -> mye (MYE) minne og CPU spares ved 2+ downloads

- Mulighet til å pause, resume, reseed, osv. (kanskje ikke noe nytt, men det er gjort enklere med bare et tastetrykk)

- Trenger ikke lagre .torrent-filen for senere bruk. Start programmet, så ligger all info om resume og slikt og venter på deg.

http://pingpong-abc.sourceforge.net/ :w00t:

Skrevet (endret)

Du mangler i hvert fall shad0w's og ABC. Sistnevnte er imho mening den beste fordi:

- Bygget på Shad0w's experimental

- Enklere og mer brukervennlig GUI

- Alle downloads i ett vindu -> mye (MYE) minne og CPU spares ved 2+ downloads

- Mulighet til å pause, resume, reseed, osv. (kanskje ikke noe nytt, men det er gjort enklere med bare et tastetrykk)

- Trenger ikke lagre .torrent-filen for senere bruk. Start programmet, så ligger all info om resume og slikt og venter på deg.

http://pingpong-abc.sourceforge.net/ :w00t:

BitTorrent

BitTorrent

BT++

Experimental BitTorrent

TheSHAD0W's EXPERIMENTAL BITTORRENT CLIENT

ABC

Azureus

Burst

TorrentStorm

PTC

btmanager

G3 Torrent

NovaTorrent

Flash! Torrent

Bitanarch

SimpleBT

TurboBT

ByteTorrent

Hive

M1lk

BitComet

BitSpirit

Torrenttopia

BitTornado

noen jeg mangler:p

er tatt rett fra guiden!

Endret av jokki
Skrevet

Du bør kansje ta en runde i paint mars og stryke over navnet på fila du laster ned så du ikke får en sur moderator på nakken.

Hvis jeg ikke tar helt feil så er det TheSHAD0W's EXPERIMENTAL BITTORRENT CLIENT eller BitTorrnado som klienten nå heter.

Thomas:) det fins omlag 23 forskjellige BitTorrent klienter til windows pluss et par hybrider.

Den beste klienten etter min mening ser omlag

en annen kan se slik ut

Skrevet (endret)

burde egentlig vær lov ettersom det bare er metadata som i og for seg er lovlig.

En side jeg etter de noe utydlige rettningslinjsene lovlig kan anbefale er Animesuki som har _VELDIG_ mye bra anime.

Ellers er denne siden en bra link side for anime.

Bra side for søking av torrent filer(denne er da lovlig)

Bra side som søker på torrents på de mest populære sidene. Har et veldig bra forum.

link til side som linker til sider som har metadata(ja da, den er på grensen!)

Endret av jokki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...