tommy_sn Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Hvilken bittorrent klient er den "beste" da? Anbefaligner??
jokki Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 tror det ikke er en eneste BitTorrent klient jeg ikke har listet opp i guiden min. Ta en titt på hver internettside og se om du finner noe spesielt med den klienten du liker.
jokki Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=169217&hl=. Er ikke dedikert til BitTorrent, men står en del en del basic som kan være verdt å få med seg og en del klienter som kan være greie å se på.
Loomy Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 tror det ikke er en eneste BitTorrent klient jeg ikke har listet opp i guiden min. Ta en titt på hver internettside og se om du finner noe spesielt med den klienten du liker. Du mangler i hvert fall shad0w's og ABC. Sistnevnte er imho mening den beste fordi: - Bygget på Shad0w's experimental - Enklere og mer brukervennlig GUI - Alle downloads i ett vindu -> mye (MYE) minne og CPU spares ved 2+ downloads - Mulighet til å pause, resume, reseed, osv. (kanskje ikke noe nytt, men det er gjort enklere med bare et tastetrykk) - Trenger ikke lagre .torrent-filen for senere bruk. Start programmet, så ligger all info om resume og slikt og venter på deg. http://pingpong-abc.sourceforge.net/
jokki Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 (endret) tror det ikke er en eneste BitTorrent klient jeg ikke har listet opp i guiden min. Ta en titt på hver internettside og se om du finner noe spesielt med den klienten du liker. Du mangler i hvert fall shad0w's og ABC. Sistnevnte er imho mening den beste fordi: - Bygget på Shad0w's experimental - Enklere og mer brukervennlig GUI - Alle downloads i ett vindu -> mye (MYE) minne og CPU spares ved 2+ downloads - Mulighet til å pause, resume, reseed, osv. (kanskje ikke noe nytt, men det er gjort enklere med bare et tastetrykk) - Trenger ikke lagre .torrent-filen for senere bruk. Start programmet, så ligger all info om resume og slikt og venter på deg. http://pingpong-abc.sourceforge.net/ BitTorrent BitTorrent BT++ Experimental BitTorrent TheSHAD0W's EXPERIMENTAL BITTORRENT CLIENT ABC Azureus Burst TorrentStorm PTC btmanager G3 Torrent NovaTorrent Flash! Torrent Bitanarch SimpleBT TurboBT ByteTorrent Hive M1lk BitComet BitSpirit Torrenttopia BitTornado noen jeg mangler:p er tatt rett fra guiden! Endret 26. mars 2004 av jokki
Thomas :-) Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 (endret) TULLE DERE? jeg fekk 40-70 i BitTorrent! her se --> her her Endret 28. mars 2004 av Thomas :-)
jokki Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Du bør kansje ta en runde i paint mars og stryke over navnet på fila du laster ned så du ikke får en sur moderator på nakken. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det TheSHAD0W's EXPERIMENTAL BITTORRENT CLIENT eller BitTorrnado som klienten nå heter. Thomas:) det fins omlag 23 forskjellige BitTorrent klienter til windows pluss et par hybrider. Den beste klienten etter min mening ser omlag en annen kan se slik ut
mars001 Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Hvilket prog er det mars001? Det er Shadows Experimental Kan lastes ned her
mcbeef Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Hvilket prog er det mars001? Det er Shadows Experimental Kan lastes ned her Muchos graciaz
tommy_sn Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hei! Noen som har noen andre bittorrent sider enn suprnova.org?
jokki Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 (endret) burde egentlig vær lov ettersom det bare er metadata som i og for seg er lovlig. En side jeg etter de noe utydlige rettningslinjsene lovlig kan anbefale er Animesuki som har _VELDIG_ mye bra anime. Ellers er denne siden en bra link side for anime. Bra side for søking av torrent filer(denne er da lovlig) Bra side som søker på torrents på de mest populære sidene. Har et veldig bra forum. link til side som linker til sider som har metadata(ja da, den er på grensen!) Endret 31. mars 2004 av jokki
arluka Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Har du en link til den bittorrent guiden?? Du kan finne de nyeste bittorent shadows experimental og nyeste bittornado paa : http://bittornado.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå