Gå til innhold

Gaming tastatur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logitech sliter når det gjelder keyboards, de har rukklete taster som kan kneppe mot hverandre, holde inn 3 taster samtidig som tidligere nevnt kan det kræsje, volum kontroll hjulet tåler ingenting, det knirker og knaker etter ettpar uker og som det jeg hadde - Det kan plutselig bare slutte å virke, jeg skulle få nytt på garanti, men forkastet det uten å blunke, valgte annet merke.

 

Jeg anbefaler skikkelig keyboard med gode taster og minst mulig rukkel og ekstra knapper. Det jeg har nå er ikke verdens fineste keyboard, men det er det enkleste greieste mest solide jeg har vært borti - Keytronic KT 2001 selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen erfaring med det

tastaturet her:

http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...18&GrpID=2&s=pl

Syntes det ser alright å spille med. Vurdere å kjøpe det. :)

Jeg har det. Det føles ut som du skriver på Laptop. Noen liker det, andre ikke. Jeg elsker det. Det er og veldig godt å skrive på, selv om jeg foretrekker et gammelt Copam+ til denskens. Problemet med å bruke det Copam+ tastaturet til spill er at selv om det er deilig med mekaniske taster når en skriver, så er det ikke noe videre godt å spille mye med.

 

Jeg tror dette har med å gjøre at det jeg har med mekaniske knapper er tastene litt høyere enn det som er vanlig. Ikke mye men litt, og når en spiller har man (ihvertfall jeg) hendene veldig mye på det samme sted, og da blir det litt slitsomt.

 

Så til trådstarter, om du ikke har bestemt deg ennå, så ville jeg gått for det som det er linket til i denne quoten. Er ikke sikker på om Komplett selger det om det er Oem, men hvis ikke så har Multicom det, der kjøpte jeg mitt.

Lenke til kommentar

Synes selv at Logitech(ikke trådløst) har fungert utmerket for meg i 4 år nå. Har selv vært beinhard gamer, men noe drikke har tastaturet enda ikke fått smake.

Enig med Hoax at Keytronic er helt fantastisk(har et som har fått kjørt seg i 6 år and still going strong!).

 

Er det noen som vet om noen tastatur til gaming UTEN de hers... Windows-knappene? Disse betyr døden i et opphetet øyeblikk...

 

Wollis :roll:

Endret av Wollis
Lenke til kommentar
Synes selv at Logitech(ikke trådløst) har fungert utmerket for meg i 4 år nå. Har selv vært beinhard gamer, men noe drikke har tastaturet enda ikke fått smake.

Enig med Hoax at Keytronic er helt fantastisk(har et som har fått kjørt seg i 6 år and still going strong!).

 

Er det noen som vet om noen tastatur til gaming UTEN de hers... Windows-knappene? Disse betyr døden i et opphetet øyeblikk...

 

Wollis  :roll:

Hvis du hater Windows-tasten kan du bruke I Hate This Key. Den deaktiverer denne tasten!

Lenke til kommentar
Min anbefaling er:

- Keytronic KT2001 ergoforce tastatur USB kr 299,-

- Biltema håndleddstøtte kr 54,90,- (fyllt med gel). Art.nr. 23-662

 

Keytronic tastaturet er det beste jeg noengang har brukt. I kombinasjon med den myke håndleddstøtten blir både skriving og spilling en fryd.  :thumbs:

Vi har akkurat det samme tastaturet på skolen, og jeg synes ikke akkurat at det er spesiellt bra tastatur. Det er alt for høyt! Men det er vel en smaksak hvilket tastatur man foretrekker. Og jeg synes PrOtoZ skal dra rundt i butikker å prøve forskjellige tastaturer så kan du gjøre opp din egen mening om hvilket tastatur du foretrekker! ;)

 

Jeg har den håndleddsstøtten fra før av :p

Hadde tekt til å bestille tastatur fra webshop (flexi-data.no) for å så hente det i butikken, bor nemlig i Bergen :w00t: (har skjekket i et par butikker... men spør heller etter råd her :green: )

 

btw: det var utsolgt de fleste stedene jeg skjekket :thumbdown:

Lenke til kommentar
De beste tastaturene er de som er på laptoper. Kan du få tak et tastatur som har samme "lave" knapper som det, hadde jeg uten tvil gått for det. Man slipper lissom å trykke så langt for at det skal registrert (ja...jeg er ekstremt lat ;))

Jeg liker ikke laptop-tastatur i det hele tatt! Er alt for trange, og enkelte viktige taster (> og < -tasten) flyttes ofte helt feil. Dessuten liker jeg å kunne bruke numpad'en.

Nå har nok det noe med at de fleste laptoptastaturer ikke er fullsize, de er ofte 75% av normal størrelse. Poenget er at tastene er mye bedre, og du får de nå som fullsize tastatur med numpad. Et godt eksempel på dette er Logitech diNuvo tastaturet.

Lenke til kommentar
Keytronic Lifetime Designer Bedre tastatur finns ikke  :thumbup:

AMEN

 

Har dette selv og kommer aldri til å skifte merke. Slipper også de irriterendes ekstra knappene.

jeg har også HATT et keytronic tastatur og jeg kan si med honda på hjertet at det er no dritt det og logitec er like dårlig ingen av de tar mer enn 3 taster på en gang :thumbdown: gå og kjøp et billig dritt helt enkelt tastatur på biltema det fonker best foer oss GAMERE helt sant UMULIG og spille ordentlig CS med tastatur som ikke tar mer enn 3 taster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Keytronic Lifetime Designer Bedre tastatur finns ikke  :thumbup:

AMEN

 

Har dette selv og kommer aldri til å skifte merke. Slipper også de irriterendes ekstra knappene.

jeg har også HATT et keytronic tastatur og jeg kan si med honda på hjertet at det er no dritt det og logitec er like dårlig ingen av de tar mer enn 3 taster på en gang :thumbdown: gå og kjøp et billig dritt helt enkelt tastatur på biltema det fonker best foer oss GAMERE helt sant UMULIG og spille ordentlig CS med tastatur som ikke tar mer enn 3 taster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har selv et Logitech-tastatur og kan presse ned 5 taster samtidig.

Tviler på at du snakker av erfarenhet.

Lenke til kommentar
jeg har også HATT et keytronic tastatur og jeg kan si med honda på hjertet at det er no dritt det og logitec er like dårlig ingen av de tar mer enn 3 taster på en gang :thumbdown: gå og kjøp et billig dritt helt enkelt tastatur på biltema det fonker best foer oss GAMERE helt sant UMULIG og spille ordentlig CS med tastatur som ikke tar mer enn 3 taster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så du har prøvd alle Logitech tastaturene du da? :dontgetit:

 

Grunnen til at man ikke kan holde inn mer enn 3 taster på noen PS/2 tastaturer er fordi tastaturene er laget slik. Men det gjelder ikke alle fordet om...

Lenke til kommentar
Hadde det vært PS/2 som var problemet, ville så godt som alle windows-brukere hatt et problem (ctrl-alt+del) :)

Seff. Men tror det er forskjell på å trykke tre taster èn gang, enn å f.eks. walke i cs (kontinuerlig).

 

Min anbefaling er:

- Keytronic KT2001 ergoforce tastatur USB kr 299,-

- Biltema håndleddstøtte kr 54,90,- (fyllt med gel). Art.nr. 23-662

 

Keytronic tastaturet er det beste jeg noengang har brukt. I kombinasjon med den myke håndleddstøtten blir både skriving og spilling en fryd.  :thumbs:

Forsåvidt enig med deg at dette er et konglebra tastatur, men jeg byttet - grunnet at tastene ble litt for "tunge" å trykke inn for meg. Skriver såpass raskt på data'n at jeg må ha et tastatur som ikke sliter fingrene mine ut bare ved å skrive bittelitt :p

 

PS: Hvorfor er folk så imot trådløse TASTATURER? er klar over at trådløse mus har en stygg tendens til å bli hengende etter, men jeg har aldri lagt merke til dette på tastaturet, noen som kan forklare?

Ved kabel sendes signalet rett inn til data'n med en gang. Ved trådløst, må signalet omgjøres til radiosignaler, sendes, mottas, for så å omgjøres til datasignaler, og så sendes til data'n. Dette går raskt, men det er allikevel tregere enn med kabel.

Sant nok er det musa som er det viktige i skyespill, men hvis du får en 100ms lagg grunnet trådløst, så er dette nok til å utgjøre en forskjell i gaming.

 

Alt i alt, slenger jeg meg på dere andre, og anbefaler Logitech Internet Navigator Keyboard SE. Har det selv, samt at jeg har mange venner som har dette. Alle er fornøyde :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...