Gå til innhold

Gaming tastatur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logitech OEM Internet Keyboard Black er absolutt et bra valg. Tre av kompisene mine har det.. Tåler en støyt det også ;) Billig er det og :)

Aldri i livet!

 

Man kan ikke holde inn nok knapper samtidig til at man kan gå sidelengs stille. (alt+w+d)

Det er ikke tastaturet sin feil vel, men heller maskinen eller driver?

Det er på grunn av at det er PS2, hvis du kjøper USB kan du bruke mer enn 2 taster samtidig

Lenke til kommentar

Jeg holder meg til "vanlig" tastatur uten masse ekstraknapper....det nyeste tastaturet jeg har er et Logitech Deluxe eller noe (det mest vanlige for 1-2 år siden) og det har 3 ekstraknapper....bruker dem aldri ;)

Ellers så liker jeg gamle (og nye ) Keytronic tastatur. Vil ikke anbefale deg tastatur med masse ekstraknapper med tanke på "gaming".

Lenke til kommentar
Logitech OEM Internet Keyboard Black er absolutt et bra valg. Tre av kompisene mine har det.. Tåler en støyt det også ;) Billig er det og :)

Aldri i livet!

 

Man kan ikke holde inn nok knapper samtidig til at man kan gå sidelengs stille. (alt+w+d)

Det er ikke tastaturet sin feil vel, men heller maskinen eller driver?

Det er på grunn av at det er PS2, hvis du kjøper USB kan du bruke mer enn 2 taster samtidig

Dette er et DRITT-TASTATUR !!

Helt korrekt at man ikke kan holde inn nok taster til å gå stille.

Dette fant jeg ut 15min etter jeg fikk det, og det var umulig å få fikset vha, drivere eller noe slikt (testet det også med flere maskiner). Det er altså IKKE maskin eller drivere sin feil, det er tastaturet. Jeg fraråder derfor alle og enhver å kjøpe dette elendige tastaturet.

 

Det har forresten ingen ting med USB eller PS/2 å gjøre hvor mange taster en kan holde inne samtidig.

 

 

For mitt vedkommende endte det med at jeg bestillte annet etter 2 dager, og brukte mitt gamle mens jeg ventet på at det skulle kommet. Nå er forresten dette elendige logitech tastaturet avgått med døden etter et lite uhell med en drink... Det gjorde faktisk godt og bli kvitt dritten :p Var bare mest synd med drinken :mad:

 

Tastaturet jeg bruker nå er dette under her, og jeg er storfornøyd, spiller masse fps-spill med det.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl

Jeg har det i den fargen du ser på bildet og har sett det i svart og, begge er nok så stilige. Kan anbefales, men se også på andre alternativer da ;)

Endret av Lone*Desert-Fish
Lenke til kommentar

Takk for all respons people, jeg tror jeg går for Logitech Internet Navigator Keyboard SE. Ettersom nesten alle skryter av det, tror jeg det blir et sikkert kjøp :thumbup: .

 

(Det jeg glemte å skrive var at det seff skulle være med cord.... min feil)

Lenke til kommentar
Vil ikke anbefale deg tastatur med masse ekstraknapper med tanke på "gaming".

Nå er du ute og kjører her.

Har du noen gang prøvd Logitech Internet Navigator SE f.eks?

Har du en "normal" hånd og har noenlunde kontroll over dine egne fingre, så kommer du aldri til å treffe ekstra-knappene med mindre du vil det.

Lenke til kommentar
Vil ikke anbefale deg tastatur med masse ekstraknapper med tanke på "gaming".

Nå er du ute og kjører her.

Har du noen gang prøvd Logitech Internet Navigator SE f.eks?

Har du en "normal" hånd og har noenlunde kontroll over dine egne fingre, så kommer du aldri til å treffe ekstra-knappene med mindre du vil det.

Ja, liker ikke å sitte på LAN med det...da er det best å ha et godt gammelt og solid tastatur med bare de nødvendige knappene, mener jeg ihvertfall ;)

Endret av sete
Lenke til kommentar
sete: selge ett ?  :p

 

ONTOPIC:

Selv syns jeg keyboard med bare det nødvendigste er det beste. Liker ikke slike bestemorløsninger til winamp osv.. men det er å forblir min mening.

hehe, min også =)

 

De tastaturene jeg har er gamle, så de er ikke verdt mye. Men jeg regner med at du kan skaffe brukt av noen i området der du bor.

Endret av sete
Lenke til kommentar
Logitech OEM Internet Keyboard Black er absolutt et bra valg. Tre av kompisene mine har det.. Tåler en støyt det også ;) Billig er det og :)

Aldri i livet!

 

Man kan ikke holde inn nok knapper samtidig til at man kan gå sidelengs stille. (alt+w+d)

Det er ikke tastaturet sin feil vel, men heller maskinen eller driver?

Det er på grunn av at det er PS2, hvis du kjøper USB kan du bruke mer enn 2 taster samtidig

nope, det er ikke PS/2 eller driverene sin feil, det er selve TASTATURET som suger.

Lenke til kommentar

Heisann..

 

Hvis du klarer å hoste opp ca 90,- mere, så kan du skaffe deg det skikkelig stilige Keysonic Mini LED USB Tastatur.

 

Jeg har ett slikt, og er strålende fornøyd med det.. :yes:

 

Perfekt til LAN-parties (lite, lett og tøft med lys) og genialt når man først har vent seg til det...

 

Har også Logitech diNovo Media Desktop, og jeg må innrømme at det ikke er store forskjellen på de to tastaturene, sånn skrivemessig (og prisforskjellen er enorm!). :scared:

 

Mvh,

Thomas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...