Gå til innhold

Gaming tastatur?


Anbefalte innlegg

Tastaturet mitt synger på siste verset... Det har holdt ut utallige pcw matcher og et glass cola (jaiks). Men nå må det nok skiftes ut, etter iherdig CS spilling har tastene begynnt aa svikte.... :(

 

Noen forslag til et GODT gaming tastatur for fps spill?

Pris, under 500kr!?

 

(hvis dette er feilpost, eller dette spørsmålet er svart på fra før, please forgive me and show me the link :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker et svart ibm tastatur uten ekstra knapper siden de ekstra knappene kan irritere om du pludselig kommer borti eller noen venner vil kødde seg på lan osv.. :p

 

Så om du er gamer ville jeg ambefalt deg et uten ekstra knapper som du trolig ikke vil få brukt for uansett.

Endret av klo
Lenke til kommentar
Logitech Internet Navigator SE er et himmelsk keyboard, som jeg trygt kan anbefale til alle og enhver :)

Uh, ja. :yes:

Det er godt og komfortabelt, + at du får det til en overkommelig pris.

Og lyden når du skriver fort på det er rådeilig. :green:

:yes:

 

Ekte 1337 h4xx0r lyd når du skriver :) Det keyboardet jono linket til ser ut til å være lignende dem du finner på notebooks, mmm, kooz :love:

Lenke til kommentar

Jepp... Logitech Internet Navigator SE er ett digg tastatur.. Er samme tastatur som følger med i Cordless Optical Desktop pakken, bare det er trådløst.. sinnsykt digg tastatur..

Ekstra knappene kan umulig plage noen siden de sitter på en plass man ikke fikler med hendene under spilling, for min del i allefall

Lenke til kommentar

For min del synes jeg ikke noen av logitech-tastaturene er noen behagelige tastaturer å spille/skrive med. Håndleddstøtta er jo av hardplast! Velg heller Microsoft Wireless Optical Desktop Elite som har håndleddstøtte i mykt immitert lær. Jeg synes det tastaturet er det ultimate tastaturet. Musa som følger med er også sinnsykt god å bruke. Og det beste av alt er at batteriet holder i ca et halvt år. Jeg har hatt både tastaturet og lær-utgaven av musa (som er enda deiligere å bruke enn den som fulgte med) nå siden midten av november og det har kun gått ned ca 10% på batteriet på begge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
For min del synes jeg ikke noen av logitech-tastaturene er noen behagelige tastaturer å spille/skrive med. Håndleddstøtta er jo av hardplast! Velg heller Microsoft Wireless Optical Desktop Elite som har håndleddstøtte i mykt immitert lær. Jeg synes det tastaturet er det ultimate tastaturet. Musa som følger med er også sinnsykt god å bruke. Og det beste av alt er at batteriet holder i ca et halvt år. Jeg har hatt både tastaturet og lær-utgaven av musa (som er enda deiligere å bruke enn den som fulgte med) nå siden midten av november og det har kun gått ned ca 10% på batteriet på begge.

Under 500,- sa han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...