Gå til innhold

Slo ihel Katt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUOTE (groenn @ 27/03/2004 : 23:41)

Husker en gang på en fest at en jente tråkket ihel en kattunge

bare på f...

Glemmer det aldri, det er noe av det j.. jeg har sett når jeg tenker på det 

 

 

Da hadde jeg steike ta meg dratt til jenta  huff så ekkelt*hutre*

 

 

 

 

wow: Da hadde jeg steike ta meg dratt til jenta :angry: huff så ekkelt*hutre*

 

 

 

Jo det er lett å si det, og helt forståelig :yes:

 

Men du vet hvordan det er på sånne fester av og til. Høy oppspritet stemning og berusede jenter ;)

De hadde (hum og samboern) kattunger de skulle gi vekk. Og så gjorde hun liksom et nummer av ingen av de som var der der ville ha en, og da måtte de ta livet av dem. . (Det er sikkert 7-8 år siden)

Hun trampet fort og hardt på en av dem (den var veldig liten) så jeg tror det gikk fort heldigvis.

 

Nå var hun en av de pene jentene som ingen liksom pleide si noe mot da. Og de tøffe gutta bare fleipet rundt det, så.. jo jeg var sikkert litt feig. Jeg var ganske i bakrunnen, men likevel. Skal prøve å være tøffere neste gang, selv om det er jenter. :blush:

Lenke til kommentar

VI TAR OG BINER A FAST tar og legger en stokk mellom vena hennes nedve begge anklene og brekker både ankler og bein :D så slår vi litt med brekjern i magan,,, setter a i rulestol og sender a ned en lang trap med stifter/små spiker i bånn... det er jo ikke være en ok koke humer? HA HA :angry::angry:

 

katter er husdyr de skal ikke kjepjages :angry:

Lenke til kommentar
Jeg hater slike mentale folk som hun der....

Det er tydeligvis ikke bare hun som har mentale problemer:

  VI TAR OG BINER A FAST tar og legger en stokk mellom vena hennes nedve begge anklene og brekker både ankler og bein  så slår vi litt med brekjern i magan,,, setter a i rulestol og sender a ned en lang trap med stifter/små spiker i bånn... det er jo ikke være en ok koke humer? HA HA

Misshandle et menneske på det groveste for å ha drept en katt? Dette høres jo nesten ut midtøsten/asia der man steiner damer som har vært utro til døde, eller kaster noen liter syre på de, eller rett og slett setter fyr på de med litt bensin. (kan jo også sammenligne med der de kapper av hendene på de som er litt langfingret og stjeler. (Jada det gjøres og gjelder også tyver som bare tar en appelsin fra en grønnsaksbod, selv om fyren er aldri så utsultet.) Er det slik steinalder-avstraffelse "puddel..." vil gjeninnføre?
Lenke til kommentar
Ja, du sier noe der Simen1...

Bare for å presisere litt: Jeg har på ingen måte sympati for det denne kunstneren gjorde, men en eventuell straffereaksjon bør i det minste stå i stil til forbrytelsen som er begått..

 

For å gi et par andre eksempler jeg mener er ganske feilproposjonerte:

A: 12 år gammel jente, datter av alenemor med dårlig økonomi, får 15.000 kr i bot for å ha lastet opp og ned litt musikk...

(Jeg mener 150kr burde vært bot nok for jenta)

B: Mann får 2 år fengsel for langvarig misshandling av kone og barn...

(Jeg mener 10 år fengsel + grundig voldsterapi + 10 år forvaring burde vært passe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...