Gå til innhold

Slo ihel Katt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste jeg kjenner som jeg kjenner som får kattunger de ikke får gitt bort, tar hode til katten og denger det i en stein HARDT en gang, eller hiver en stein over. Katten dauer på sekundet.

 

Hva syns dere om det?

 

Det var vel ikke noe ulovlig i det hun gjor vel? (Utenom avlivingen som kan kanskje er på grensen til dyreplageri)

 

Jeg syns slike saker får alt for mye oppmerksomhet... går aldri noe særlig inn på meg. Det er jo bare et katteliv?

ørten ganger bedre å la dyrlegen gi den en sprøyte til det... mye mer humant synes jeg

Lenke til kommentar
Er det ingen som tenker på alle de stor fiskene som ahr blirr fisket rundt om kring. De blir som regel slått i hodet en del ganger før de dør. Og hvis de er spesielt store eller fine blir de utstoppet og festet til treplater som folk henger over peisen sin.

 

De gør jo gjennom akkurat det samme som den katten, men det er ingen som reagerer på det.

 

BTW: jeg mener at ingen av delene er spesielt greit.

Går ikke an å sammenligne det å slå en katt og en fisk i hodet.

En katt har et nervesystem som fungerer på omtrent samme måte som våres, og derfor oppfatter en katt smerte på samme måte som du og jeg gjør. Og vi veit at det slett ikke er behagelig i det hele.

Fisken har derimot en annen type nervesystem, og er ute av stand til å kunne kjenne smerte. De mangler rett og slett den delen av hjernen som kontrollerer dette.

Hadde du sammenlignet med f.eks. hvalfangst, som er noe av det minst humane som finnes når det gjelder fangst- og avlivingsmetoder hadde det vært bedre.

Endret av Eriond
Lenke til kommentar

er mange ting som er gjort med katter som ikke er bra.. f.eks en som stappa kattunger i dass å trekte ned. en i klassa mi kasta kattene så langt han fikk dem å skøyt etter dem med hagle for å prøve å treffe. det er nå ganske ille. å det er får som reiser til dyrlege eller noe for å avvlive en katt, oftest pleier det bare å være å finne ne hard vegg eller noe. ta pusen i bakbeina å slå hardt nedi et par ganger. men da kjenner katten ikke no smerte da selvsagt. men likevell. aldri hatt sansen for kunstere å alt de gjør i kunstens navn.. usj

Lenke til kommentar

Hva med menneskene som blir drept rundt omkring i verdenen.. Stakkars katten, ja. om vi skal samenligne denne saken: Mennesker blir spist av enkelte folk. Det er syke folk det!! Slem kunstner fortjener straff, men det virker som om dere kunne ha valgt mellom livet til kunstneren og katten hadde dere uten å nøle gått for kattens liv. Enn om det var en stygg kråke, en stygg hund, en stygg katt eller noe i den duren... Hadde dere brydd dere like mye da? Svar ærlig!

Lenke til kommentar
Det var vel ikke noe ulovlig i det hun gjor vel? (Utenom avlivingen som kan kanskje er på grensen til dyreplageri)

 

Jeg syns slike saker får alt for mye oppmerksomhet... går aldri noe særlig inn på meg. Det er jo bare et katteliv?

 

Bare et katteliv?

Tror du katten tenkte: "Jaja, bare slå meg ihjel du, det er jo bare livet mitt det er snakk om... Også for kunsten da, ja selvfølgelig"

 

Litt overdrevet men, du sier det er BARE ET KATTELIV... Tenk om du var katta da, hadde du ment det samme da eller?

Lenke til kommentar
Det var vel ikke noe ulovlig i det hun gjor vel? (Utenom avlivingen som kan kanskje er på grensen til dyreplageri)

 

Jeg syns slike saker får alt for mye oppmerksomhet... går aldri noe særlig inn på meg. Det er jo bare et katteliv?

 

Bare et katteliv?

Tror du katten tenkte: "Jaja, bare slå meg ihjel du, det er jo bare livet mitt det er snakk om... Også for kunsten da, ja selvfølgelig"

 

Litt overdrevet men, du sier det er BARE ET KATTELIV... Tenk om du var katta da, hadde du ment det samme da eller?

Det har ikke no med saken om det er et katteliv. Det er et liv, og en kattepus er et søtt dyr.. Jeg har selv en katt som jg er glad i, og hadde noen plaga/ pint den, hadde jg ****** meg kjørt over dem med bil.. Tror ikke jeg hadde blitt mer sinna og gal i hodet enn hvis noen piner katta mi.. La den heksa brenne..

Lenke til kommentar
Husker en gang på en fest at en jente tråkket ihel en kattunge

bare på f...

Glemmer det aldri, det er noe av det j.. jeg har sett når jeg tenker på det :thumbdown:

:wow: Da hadde jeg steike ta meg dratt til jenta :angry: huff så ekkelt*hutre*

 

 

 

...og hu dama som lagde den "kunsten" ¨kan umulig være rett naglet :ermm:

Lenke til kommentar

Hun gør det sikkert for å bli kjent,for å få oppmerksomhet.Og spre kunsten.

Nå vet mange hvem hun er.Hun var sikkert en ukjent kustner som det gikk dårlig med,Så plutselig dreper hun en katt og hele norge vet om henne.Tenk det er sikkert mange syke golk som tenner på den kunsten...

 

Men når du dreper en katt på den måten kan du bare grave din egen grav

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...