Gå til innhold

Hardwarebutikken (HWB.NO)


Anbefalte innlegg

Jeg er så fornøyd med denne handelen at jeg bare må fortelle om den:

 

Aopen kabinett QF50A sort med gode utvidelsesmuligheter

FIC K8-800T hovedkort med seriell ATA, Firewire, innebygget 5.1 lydkort og gigabit nettverkskort (10/100/1000MBIT). Kan kobles direkte mot bredbånd uten tilleggskort.

Powercolor Radeon 9800Pro 128MB skjermkort

AMD Athlon 64 3000+ CPU

512MB DDR-minne PC3200 (400Mhz)

WD Caviar Special Ed. 120GB S-ATA harddisk med 8MB Cache

Lite-On Dual 8x DVD-brenner sort, leser og skriver både DVD-plater og CD-plater.

Logitech trådløst tastatur og mus, sort

Microsoft XP home norsk versjon på CD

Iiyama 17 LCD E-430 B (Beste spill LCD i.hh.t. Hardware.no)

 

Pris...hold dere fast...kr 12.250,- (Tilsv. hos Komplett.no selvbygger 16,5K)

 

Opplegget er basert på Hardwarebutikkens DinSide.no kampanjemodell for mars - hvilket ble kåret til det beste.

Byttet ut pakkens originale 9600SE med uketilbudet på Powercolor 9800 Pro til kr 1.950,-

 

Cluet er at denne fantastiske butikken lar kunden bytte ut komponeneter - hvilket ikke mange andre gjør.

Det var bare en mail som skulle til.

 

Tommelen opp for Hardwarebutikken :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har handlet fra hwb.no to ganger nå. Har bare opplevd gode kjøp der.. Men det er når jeg evt får returer på pakker det vill vise seg om de er noe å satse på, for er de ikke det så strykes de raskt av min liste over gode webshopper

Dette er sant... Betaler gjerne 10% mer for å få bra service...

Lenke til kommentar
HWB er knall!

 

Man får til og med sjokolade med i pakken når man bestiller :thumbs:

lurer på om dette er ulovlig, men men, det driter vi i!

*neste gang handler vi på hwb*

Nei det er fullt lovelig, men om de markedsfører med gratis sjokolade blir dette tilgift som er ulovelig iflg markedsføringsloven

Lenke til kommentar
Svalbard - Det er riktig som du sier at skjermen mangler DVI, men det er også eneste forskjellen på de to skjermene. Kunne vel tatt den med DVI, men dreit i det - pardon my french ;)

er jo greit med dvi. er vell ikke så mange lapper heller å betale for det...

bare vent om en måned eller to så skulle du ønske at du tok den med dvi....

Lenke til kommentar

Jeg har handlet på hwb.no for første gang nå. Har tenkt å prøve de i lang tid nå, men de har ikke hatt rette varene noen av de gangene jeg skulle ha noe.

 

Uansett fikk jeg litt hastverk med ordren min, og tok kontakt med de med det samme ordren var plassert, for å se at de fikk tatt det så fort som mulig. Vil påstå at de har en meget god kundeservice, og de gir beskjed dersom det oppstår problemer, det er mer enn jeg kan si om komplett.no. Er veldig godt fornøyd, og kommer til å handle alt jeg kan hos dem heretter. :thumbup: Veldig greit å vite at du kan stole på at butikken gjør alt de kan for å hjelpe deg.

 

dessuten var sjokoladen veldig god :D

Lenke til kommentar

Får vel nesten slenge meg på ovasjonsbølgen jeg også da :D Kjøpte en del datakomponenter rett før jul, og fikk problemer med postgangen. Pakken var forsøkt levert hos meg, men havnet aldri på postkontoret dagen etter. Ringte Posten, men de visste ikke noe. Tok også kontakt med HWB, og fikk svært god respons. De skulle sjekke det opp og ville ringe tilbake innen en halvtime. Etter et kvarter ringte de tilbake og opplyste om at pakken var på vei til mitt lokale postkontor - ikke verst :O)

 

Tydelig at konkurransen blant internett butikker er stor for tiden, at de har satset på det riktige feltet: kundeservice! Etter min erfaring finnes det ikke bedre internett butikk enn HWB per i dag :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...