Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • Den rundingen i venstre hjørne har jeg seriøst sett en gang for mye. ;)
  • Litt for "snille" farger. Ville heller kombinert den grønnfargen med en brun.
  • Menyen var alt for enkel
  • Produkter? :ermm:
  • Synes egentlig hele greia var alt for enkel, og JEG vil anbefale deg å begynne på nytt. Men det er _min_ mening.

Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har sett verre ;)

 

- Header, som du sier, må på plass. Det lille du har i headeren nå (CS-mannen og de sirklene) lover ikke godt. Spesielt sirkelen var fryktelig malplassert.

 

- Du kan trygt fjerne AA på skriften. Det får du ikke med vanlig tekst allikavel (www.lipsum.com btw)

 

- Ellers ser jeg at du har vært ganske unøyaktig med streker og sånt. F.eks nederst i høyre kolonne ser vi en vannrett strek. Hvorfor er ikke den med i de to andre kolonnene?

Hva skjer med den lysegrønne streken rett under header? Ser ut som den ikke går fra ende-til-ende, men slutter ca. midt under CS-mannen. Og hvorfor går den grønne streken over menyen litt nedover mellom menyen og innholdet?

 

Neidu, dette bar preg av frihåndstegning i paint.

Lenke til kommentar

om du fikse litt på farger, gjør litt mer ut av cs figurene og prøver å skape litt mer flytende overganger neste gang vil nok det bli bedre. en annen ting jeg legger merke til er at på de første sidene en lager ofte er ting ofte stort, liksom amerikansk. stor skrift, store bilder, osv. etter hvert reduseres størrelsen og diverse annet,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...