Gå til innhold

Sapphire Radeon 9800 Pro 128 MB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg får snart mitt første Radeon-kort, Sapphire 9800 Pro 128 MB. Kan ikke si annet enn at jeg er skeptisk, NVIDIA har støttet meg i tykt og tynt i alle år...

Uansett, for dette kortet, hva er egentlig den beste driveren? Vil gjerne ha en objektiv mening, ikke noe subjektivt som "Catalyst eier, Omega suger!!!" eller noe sånt! Ta gjerne hensyn til flere aspekter når dere vurderer!

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil nok tippe at 4,3, den nyeste, kanskje er den beste. den er jo lagi for at korte skal bli litt bedre da!

Eeeh... Er dette Catalyst eller Omega? Har ikke akkurat fulgt veldig godt med på denne fronten... :ermm:

Skrevet (endret)

4.3 er den nye cat driveren. Jeg har brukt omega en stund, men tror jeg skal gå over til cat. Først prøvde jeg 4.2(cat, men før 4.3 hadde kommet ut) og syns ikke den var så bra som omega. Jeg har også hatt litt systemkræsj, men dette skjedde med begge driverne og er ikke sikkert det har noe med grafikkortet engang :)

Har ikke prøvd 4.3 men tror det skal være ganske bra

Endret av zaxowen
Skrevet
4.3 er den nye cat driveren. Jeg har brukt omega en stund, men tror jeg skal gå over til cat. Først prøvde jeg 4.2(cat, men før 4.3 hadde kommet ut) og syns ikke den var så bra som omega. Jeg har også hatt litt systemkræsj, men dette skjedde med begge driverne og er ikke sikkert det har noe med grafikkortet engang :)

Har ikke prøvd 4.3 men tror det skal være ganske bra

Hmmm... Ok.

Skrevet

Omega er basert på de orginale Catalyst driverne fra ATI. Det er vanskelig og si hva som er best, men Omega driverne har ofte et par finesser og av og til bedre/dårligere ytelse en catalyst i enkelte aplikasjoner. Så om du går for Omega eller Catalyst er det samme. Prøv deg lit frem, prøv gjerne et par versjoner av hver og som regel er de nyeste de beste. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...