Gå til innhold

Min siste NFS:U driftvideo


Anbefalte innlegg

Dette er den siste driftfilmen fra meg, jeg lover :p! Etter å ha irritert meg over at jeg ikke fikk den lengste driften min på video, gjorde jeg ett siste forsøk. Jeg greide det nesten, men nå tror jeg ikke at jeg orker å røre spillet igjen på noen år. Så her er den, en single drift med score på over en million. Spørs vel om noen orker å laste ned etter de tre tidligere videoene fra meg, men slenger den hit uansett.

 

Save target as... 64,4mb

 

Fila ligger på min egen filserver så kan ha noe lav kapasitet i perioder med mye trafikk.

 

Resten av filmene ligger på ftp://rakanishu.ath.cx:54/ hvis noen er intressert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er den siste driftfilmen fra meg, jeg lover :p! Etter å ha irritert meg over at jeg ikke fikk den lengste driften min på video, gjorde jeg ett siste forsøk. Jeg greide det nesten, men nå tror jeg ikke at jeg orker å røre spillet igjen på noen år. Så her er den, en single drift med score på over en million. Spørs vel om noen orker å laste ned etter de tre tidligere videoene fra meg, men slenger den hit uansett.

 

Save target as... 64,4mb

 

Fila ligger på min egen filserver så kan ha noe lav kapasitet i perioder med mye trafikk.

 

Resten av filmene ligger på ftp://rakanishu.ath.cx:54/ hvis noen er intressert.

Jaja.. bra gjort. Men jeg synes du har liiiitt for mye fritid :p

Lenke til kommentar

Fett at det falt i smak for så mange. Gjør editeringstiden verdt bryet :thumbup:

 

trodde jeg hadde sett det meste med han som dro 550k..

Hvis det var en film så er det ikke umulig at det var min forrige :p

 

Prodigy - voodoo people (eskimo rmx) er fullstendige navnet på låta :cool:

Lenke til kommentar
Det hadde ikke vært mulig å få denne filmen ut på nett igjen?

Har sååå lyst til å se den!

Den ligger på servern min som ikke har vært nede på noen uker nå så den skal være på nett. Det er kanskje slik at noen har problemer med at ftp'n den ligger på bruker port 54. Sjekk firewall instillingene dine hvis du har problemer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...