mbst Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 (endret) Får ikke koblet opp med MSN Messenger 6.1. Fungerte fint inntil sist jeg brukte det. (I går kveld.) "Signing into .NET Messenger Service failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later. 0x81000314" Har ingen anelse om hva som er galt, jeg har ikke gjort noen endringer på verken min maskin, programvare eller router/linje. Har forsøkt å restarte routeren, PCen, reinstallert MSN, skrudd av firewall, virusprogrammer, mm. Til ingen nytte. Mine kamerater på samme nettverk går det imidlertid helt greit for. Søkte litt på nettet etter den hex-feilkoden. Ser ut til at flere andre har hatt samme problem før meg. Men finger ingen som sier annet en "reinstaller Windows". Noen med erfaringer? Edit: NGT, Trondheim Endret 12. mars 2004 av mbst
mbst Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 Har nå funnet en del forslag på nettet, men _jeg_ står forstatt fast.
mbst Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 Ja, så det nå, ser ut til at flere har fått problemer. Sånn nærmest over natta. Jeg får vel kanskje fortsette i den andre tråden.
Supervisor Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=218755
Goodall Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 det hender at den er nede var nede hos meg for en stund siden, og nå funker den igjen, sånt skjer
Geir M Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 fikk samme problemet. Føler meg handlingslammet. Føles ut som jeg pluttselig kom tilbake til steinalderen. Alltid skremmende når slikt skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå