Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Andre som har problemer med å logge på MSN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde microsoft hadde backupservere etc? Som slo seg inn, eller ga en mer detaljert feilmelding, eller i allefall fikk opp nettsiden igjen :s

Trodde ikke de brukte flere timer på å fikse en tjeneste kanskje noen hundretusen bruker.

 

Ikke bare her det er problemer.

Hehe.. tror ikke det er snakk om en server som står å hoster hele nettverket her :) Skal bli spennende å se hva de skylder på når de får det hele opp igjen.

 

Når det gjelder han som nevnte cyberterror så er jeg helt enig.... jeg er super pro alt nytt, men synes vi aksepterer litt vell mange lettvinte løsninger som gjør at vi blir veldig sårbare...

 

På den andre siden er jeg veldig imot at folk bruker tettor handlinger for å få gjennom total overvåkning av det meste (bare ta en titt på krav til x antall måneders logging av all trafikk hos internetleverandørene eller de 250 video kameraene på Oslo S)

Lenke til kommentar

OK: Ingen prøver å logge inn før midnatt!

Då kommer dei serverene som faktisk er operative til å få bittelitt ledig kapasitet som gjør at eg får logga meg inn!

 

Hjelp Hemo å logga seg inn på Messenger, no då: La vær å prøv å logg inn på Messenger og/eller passport!

Lenke til kommentar
Hjelp Hemo å logga seg inn på Messenger, no då: La vær å prøv å logg inn på Messenger og/eller passport!

Tusen takk for hjelpa, folkens!

No kom eg rett inn, uten problem.

 

..eg er sjølvsagt overbevist om at dette skuldast at alle dåkke venta med å logga inn :)

 

haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...