Gå til innhold

6230 vs K700 vs S65


JZA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å gi noe konkret svar på dette. K700 og n6230 har mye av de samme funksjonene. K700 har en betydelig bedre sjerm, men jeg vet ikke om den har støtte for minnekort, noe som nokia`en har. S65 er det ikke kommet så mye info om enda, bortsett fra 1,3 mp kamera og 32 mb minne, noe som kan tyde på at den ikke har støtte for minnekort.

 

Foreløbig har jeg mest tro på n6230 da det er denne som kommer først, men det blir veldig spennende å se de tekniske spesifikasjonene på de to andre når de blir lansert :)

Lenke til kommentar
Tja, litt vanskelig den der:

 

+ og minus for de forskjellige mobilene... kutta vekk for å korte quoten..

rettelse: (ifølge meg da, min mening)

6230:

+Minnekort

-kameraoppløsning

- skjerm

 

 

spørsmålet er om du virkelig har så mye bruk for kameraet.. Er jo lenge til de er gode nok til ordentlige bilder... Hvis s65 får seg mp3 og minnekort (noe jeg er litt i tvil om, men ikke 100% sikker om) er den helt klart førstevalget, eller holder jeg nok litt ekstra på 6230, siden minnekort og mp3 trekker opp for kameraoppløsninga synes jeg... Største minus med 6230 er skjermen, men jaja..

s65 frykter jeg vil bli skikkelig dyr starten hvis den får minnekort i tillegg, du må jo betale for morroa ;)

Lenke til kommentar
hmm, for meg ser jeg tre enkle kategorier:

 

Mobilen med bra kamera: S65

Mobilen med stor bra skjerm: K700i

Mobilen med mp3spiller: 6230

 

Alle har hver sin overlegne fordel..

gidder du sjekke ut litt bedre nestegang? Bare sånn før du slenger ut med fulstendig pisspreik?

 

Sony Ericsson K700 får både MP3 spiller, Kamera, Videokamera, 32MB minne, høy oppløsning på skjermen, BT og omtrent alt S700 får (bare hakket dårligere på alt.)

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet har S65 større skjerm enn K700, selv om K700 har større oppløsning.

 

Valget for brukerne burde uansett ikke være såpass vanskelig, da disse mobilene har nokså forskjellig design og folk har (heldigvis) forskjellig smak.

 

Alle 3 ser ut til å være bra, 6230 _vet_ vi er bra, da den allerede er tilgjengelig. K700 gjenstår det å se hvordan funker i hvirkeligheten og S65 gjenstår det til og med å se spesifikasjonene på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...