Gå til innhold

6230 vs K700 vs S65


JZA

Anbefalte innlegg

Valget for brukerne burde uansett ikke være såpass vanskelig, da disse mobilene har nokså forskjellig design og folk har (heldigvis) forskjellig smak.

Jeg mener at som alt annet, kommer skjønnheten innenifra, også på mobiler... :cool:

 

Hvordan _vet_ vi (du vet det nok) at 6230 er bra? "Tilgjengelig" er vel å dra det litt langt, ihvertfall her i Gnore?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Valget for brukerne burde uansett ikke være såpass vanskelig, da disse mobilene har nokså forskjellig design og folk har (heldigvis) forskjellig smak.

Jeg mener at som alt annet, kommer skjønnheten innenifra, også på mobiler... :cool:

 

Hvordan _vet_ vi (du vet det nok) at 6230 er bra? "Tilgjengelig" er vel å dra det litt langt, ihvertfall her i Gnore?

Det er en del som har prøvd den, vil anta at molna også har gjort det?

 

Nå er det jo bekreftet at S65 vil bruke MMC-kort, som kan leveres i opptil 128 mb. Jeg synes S65 så ut til å ha et fantastisk design. S55 var jo den beste mobilen når den kom på markedet, antar at også S65 vil være det når den kommer.

Lenke til kommentar
Nokia 6230:

+ MP3-spiller

- Skjerm

- Kamera oppløsning

 

Sony Ericsson K700:

+ Skjerm oppløsning

- lite minne

 

Siemens S65:

+ skjerm størrelsen

+ 32mb minne

+ kamera oppløsningen

- ikke MP3

Ikke helt enig i den lista.

 

Hvis du klager på 6230's kameraoppløsning, hvorfor klager du ikke på K700 også? K700 har også mp3-spiller (men den blir ikke så brukanes uten minnekort). S65 er også den eneste som ikke har radio. Og jeg må si at skjermen på S65 egentlig er en skuffelse. Den har jo lavere oppløsning enn K700, så jeg ville ikke ført opp det som noe pluss...

Lenke til kommentar
Og jeg må si at skjermen på S65 egentlig er en skuffelse. Den har jo lavere oppløsning enn K700.

Lavere oppløsning, men selve displayet er faktisk større på S65 tror jeg, men det er vel uansett andre funksjoner som avgjør valget.

 

- MP-kamera eller ikke

- Minnekort eller ikke

- MP3/Radio eller ikke

- i tillegg til design

Lenke til kommentar

jeg testet en 6230 i dag, og kan bare si at jeg er imponert..men denne er dessverre den eneste telefonen som kan konkurrere med andre konkurenter på funksjoner til dags dato. Bluetooth fungerte bra, kameraet var dritbra, den var rask, skjermen var fin osv.

 

Fikk sett på 7600, 7200 ++ også..men de var rett og slett harry!

 

Ellers så fikk jeg tatt en titt på k700, og må bare si at DEN SKAL JEG HA!

 

Den eide det meste imo..

 

Siemens M65 var også tøff, fin skjerm, stilig utseende, og de har heldigvis fjernet plastikknappene fra dagens siemens.

Lenke til kommentar
Alastor : hvor har du prøvd alle disse? Du har vel ikke spesialpass på CBit-messa eller no?

Var på seminar i dag, elkjøp-greie..møtte folk fra samsung, siemens, philips, SE, nokia og panasonic, og fikk ta en titt på alle nyhetene deres =)

 

I mårra er det data og digitale greier sin tur :green:

Lenke til kommentar
jeg testet en 6230 i dag, og kan bare si at jeg er imponert..men denne er dessverre den eneste telefonen som kan konkurrere med andre konkurenter på funksjoner til dags dato. Bluetooth fungerte bra, kameraet var dritbra, den var rask, skjermen var fin osv.

 

Fikk sett på 7600, 7200 ++ også..men de var rett og slett harry!

 

Ellers så fikk jeg tatt en titt på k700, og må bare si at DEN SKAL JEG HA!

 

Den eide det meste imo..

 

Siemens M65 var også tøff, fin skjerm, stilig utseende, og de har heldigvis fjernet plastikknappene fra dagens siemens.

din j**** griiiiis!!!! :w00t: Jeg gleder meg så SJUKT til K700! Plz fortell alt, alt og absolutt ALT om den??!!

Lenke til kommentar
Og jeg må si at skjermen på S65 egentlig er en skuffelse. Den har jo lavere oppløsning enn K700.

Lavere oppløsning, men selve displayet er faktisk større på S65 tror jeg

Vel, for min del så er vel egentlig oppløsningen viktigere enn den fysiske størrelsen.

Helt enig, ikke noe vits med "svære" pixler på en skjerm. Bedre å ha en liten skjerm med høyere oppløsning.

Lenke til kommentar
Og jeg må si at skjermen på S65 egentlig er en skuffelse. Den har jo lavere oppløsning enn K700.

Lavere oppløsning, men selve displayet er faktisk større på S65 tror jeg

Vel, for min del så er vel egentlig oppløsningen viktigere enn den fysiske størrelsen.

Helt enig, ikke noe vits med "svære" pixler på en skjerm. Bedre å ha en liten skjerm med høyere oppløsning.

S65: Større skjerm, med dårligere oppløsning.

K700: litt mindre skjerm, med bedre oppløsning.

 

Ville ikke tvilt om K700 ;)

Lenke til kommentar
Alastor : hvor har du prøvd alle disse? Du har vel ikke spesialpass på CBit-messa eller no?

Var på seminar i dag, elkjøp-greie..møtte folk fra samsung, siemens, philips, SE, nokia og panasonic, og fikk ta en titt på alle nyhetene deres =)

 

I mårra er det data og digitale greier sin tur :green:

Huff! Deg liker jeg ikke :angry:

 

anywho. Vet du når k700 kommer ut? Jeg vet q2, men vet du hvilken dato?

Lenke til kommentar
Alastor : hvor har du prøvd alle disse? Du har vel ikke spesialpass på CBit-messa eller no?

Var på seminar i dag, elkjøp-greie..møtte folk fra samsung, siemens, philips, SE, nokia og panasonic, og fikk ta en titt på alle nyhetene deres =)

 

I mårra er det data og digitale greier sin tur :green:

Huff! Deg liker jeg ikke :angry:

 

anywho. Vet du når k700 kommer ut? Jeg vet q2, men vet du hvilken dato?

nei, men vi håper på mai! Ihvertfall før sommerferien, for når jeg kommer hjem, satser jeg på og ha med en drøss med spania-bilder :D

Lenke til kommentar
Og jeg må si at skjermen på S65 egentlig er en skuffelse. Den har jo lavere oppløsning enn K700.

Lavere oppløsning, men selve displayet er faktisk større på S65 tror jeg, men det er vel uansett andre funksjoner som avgjør valget.

 

- MP-kamera eller ikke

- Minnekort eller ikke

- MP3/Radio eller ikke

- i tillegg til design

Jeg vil heller ha en skjerm med 176x220 oppløsning enn en skjerm med 132x176 oppløsning og som er 2,23334565 mm større...

Det er temmelig stor forkskjell mellom de to oppløsningene, og det er liten vits med 1,3megapixel hvis du skal se bildene på en skjerm med så lav oppløsning...

Da foretrekker jeg heller vga oppløsning og innebygd blits.

Dessuten ser linsen på SE k700 mye bedre (større, og minner om sony kameraene) ut enn linsen på "kopien" s65.

 

Og hva er vitsen med minnekort når det ikke er mp3 spiller?

Jeg vil heller ha radio og 32mb innebygd minne, enn 11mb innebygd minne og minneslot, men ikke radio/mp3.

Og når det er snakk om design så ser jo s65 bare ut som en kopi av SE t610/k700, og baksiden av k700 er rett og slett lekker!

Endret av dennis88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...