Gå til innhold

6230 vs K700 vs S65


JZA

Anbefalte innlegg

1: sende det til en venn med en vanlig mms mobil, som ikke støtter mer enn feks 100kb i en mms, hva gjør man da? Uten å redigere på pc'en da selvfølgelig.

 

2: Siden video oppløsningen er på 176x144, så kan du jo ikke se hele bildet av den videoen du har tatt opptak av...Det er jo litt på trynet.

 

3: Hadde det kommet en ME65 med akkurat samme funksjonene som S65, men som var støtsikker slik som m65, så ville jeg kjøpt den umiddelbart.

1: da bruker du selvsagt den innebygde bilde-redigeringen på S65.

2: Hadde vært enda mer trynet å brukt et annet format som ikke er standard på andre mobiler.

3: Du får vente til ME65 blir presentert da... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare lurer:

k700 har 32MB og MP3 spiller. Hvis man legger inn 8 MP3 melodier, hvor mange bilder vil man da kunne ha på mobilen?. Hvis man da i tillegg har 150 kontakter og en del ringetoner, hva da?

Dette forteller vel bare at denne mobilen ikke er særlig gjennomtenkt og har en del funksjoner som ikke passer uten minnekort. :no:

Jeg kommer ikke til å bruke K700 som mp3 spiller, det blir 32mb for lite for. Tror faktisk ikke jeg ville brukt den som det hvis den hadde hatt minnekort heller, for jeg ville hatt en hd-basert mp3 spiller uansett, og det er vel en stund til vi får se mobiler med harddisk... Men helt klart hadde K700 vært enda kulere med minnekort. Syns det er litt pussig at ikke SE har klart å stappe inn det, om det så var MS Duo for den saks skyld.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, etter å ha vært på Elektrofil-messa har jeg gjort meg følgende tanker.

 

6230 har altfor liten skjerm til at den blir noe morsom å bruke. Og Series 40 grensesnittet er blitt altfor gammelt. "Dette her er altfor likt min 3310 til at jeg har lyst på denne telefonen" tenkte jeg mens jeg testa den. Ja, den har mange flere funksjoner, men det klarer ikke å veie opp for at telefonen ikke er noe tiltrekkende å bruke. For uoversiktelig og mye knot for å gjøre det man skal. Dessuten var kameraet heller dårlig. Og d-pad'en var litt... vanskelig. Det var litt køddig å klare å trykke den inn (for å "velg"-e noe) uten å trykke opp/ned.

 

K700 var bare en prototype som ikke kunne skrus på. Men jeg må si at telefonen var veldig lekker, med unntak av knappene. Desverre ser det ut til at vi må vente lenge på den. Hun på standen til SE følte at hun hadde blitt godt kjent med bedriften og mente at K700 neppe kom før sommeren. August/september mente hun kunne være et mer realistisk tidspunkt for K700 å komme til Norge. :no: Så det gjenstår å se hvor bra den blir.

 

Siemens skuffa med å ikke ha store utvalget av CeBit nyheter. De hadde bare en M65 uten særlig godt fungerende OS. Det stod for eksempel M55 da jeg starta den, Menyene var trege og uresponsive, og telefonen låste seg når jeg skulle gå inn på kameraet. Men skjermen var veldig bra. Og da mener jeg bedre enn 6600, så langt jeg kunne se. Den var klar og sterk, og fargene ble ikke dårligere om man så på skjermen fra "sida". Håper bare det er samme skjerm på S65 (molna?), da er den plutselig mye mer aktuell. :green:

 

Før messen hadde jeg K700 på 1. plass og S65 på sisteplass i denne diskusjonen. Nå er 6230 på klar sisteplass, og K700 og S65 krangler om førsteplassen (hvis skjermen til S65 er like bra som den på M65). Men hvem som kommer først av de to kan jo bli spennende... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...