Gå til innhold

HAr du blitt Anmeldt?


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Jauda ..

jeg hopper på bølgen av anmeldelsegheldesr (vansklig?)

Har du blitt anmeldt?

hvis så, hvor mange ganger

og helst med detaljer

 

Personlig har jeg blitt det 1 gang, unslapp også 1 gang.

 

Da jeg fikk snuten etter meg var det for å ha fyrt opp et gjerde utenfor Odd stadion.

En dust ringte snuten og de kom etter oss med Blålys .. dusten kom til stedet hvor snuten fanget oss og gjorde anmeldelsen offisiel..

unslapp den pga alderen heldigvis da .. var 13-14

 

Da jeg unnslapp kula var da det ble en brann på skolen.

Dusten av en rektor busta meg (var uskyldig)

han satt der å anklaget meg og så klikket jeg å truet han med søksmål hvis han anmeldte meg..

fant senere ut at jeg unslapp med en mm, og fant også ut hvem det var.

dreit i å si ifra, er ikke dust heller.

 

Skal ganke han en dag da (venter litt, er jo 5 årsiden nå.)

 

Så .. deres tur!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke blitt anmeldt selv, men jeg har fått noen til å anmelde seg selv.. Jeg var vel....10år? Skulle på besøk til noen, og sykla ned denne gangveien i full fart.... Opp kom det en fyr på moped da, og han krasja i meg/jeg i han. Jeg fløy ganske mange meter, men var heldig med landinga, så jeg fikk bare noen skrubbsår... En dame som hørte smellet kom ut og kjefta på han som krasja i meg, og sa at han burde anmelde seg selv, og det gjorde han. Vet ikke hva som skjedde med han etter det.

Endret av RaT_Boy
Lenke til kommentar

Har bare fått trusler selv. Noen vakter truet med å ringe purken og anmelde meg og noen venner for å brenne papir på Statoil sitt område. Var nok bare for å skremme, men det var da også noe å anmelde for.

 

Btw, er snakk om å brenne noen få papirlapper, ikke tenne bål eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Da jeg fikk snuten etter meg var det for å ha fyrt opp et gjerde utenfor Odd stadion.

En dust ringte snuten og de kom etter oss med Blålys .. dusten kom til stedet hvor snuten fanget oss og gjorde anmeldelsen offisiel..

Hvem som er den største dusten her kan vel diskuteres :yes:

Lenke til kommentar
Da jeg fikk snuten etter meg var det for å ha fyrt opp et gjerde utenfor Odd stadion.

En dust ringte snuten og de kom etter oss med Blålys .. dusten kom til stedet hvor snuten fanget oss og gjorde anmeldelsen offisiel..

Hvem som er den største dusten her kan vel diskuteres :yes:

Et gjerde, er det *hysj hysj* sånne planter rullet i papir *hysj hysj* det er snakk om ??? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg har aldri blitt anmeldt, men har hatt politiet etter meg. De trodde jeg kjørte ulovlig med en moped(hadde en bakpå), men de var ikke høy hatten da de fant ut at jeg kjørte en lett-sykkel :angry:

Haha :lol:

Er ikke rarti om du har en 2 takter (som de fleste lett mc'er er), den patetiske lyden høres ut som en moped

 

Ble selv andmeldt idag faktisk :green:

 

Idag gikk jeg inn i CFD's sirkel, jeg ble nemlig andmeld idag...

På skolen idag så var det en 9.klassing som kasta snøball og stein (!) på nabo huset, han kastet ikke èn gang...men 15 sikkert... Så ble vietnameseren som bodde der sint (etter å ha blitt kasta på i 4år), så han gikk opp til rektor og sa hva som hendte... Denne fyren var forbanna for å si det mildt, og han løp gjennom klasse rommene for å se etter hvem som kasta... Og samtidig som denne 9.klassingen kasta stod jeg ved siden av, og lengre bak stod det en gjeng 9 klassinger.. Så det som skjedde var at han pekte ut meg som den skyldige da (jeg hadde ikke gjort noe galt), så var det opp til skole inspektøren... Og han fyren "tang" eller hva han het, pekte på meg og var jøvla forbanna.. Så på veien opp sier han ene lærern "Bombe at det var deg igjen da, husker de forrige årene også" (jeg har blitt andmeldt av skolen 2 ganger for hærverk og falsk brannvarsling noe jeg IKKE gjorde, og de kom aldri til bunns i saken), da blei jeg så forbanna og ropte "Dere er alltid ute etter meg, hele gjengen, ******* kjøtthuer" ... Også gikk jeg opp, forklarte meg, og sa at jeg stod ved siden av han som kasta.. Og jeg sa jeg ikke kasta noen ting (slik som det var), men han Tang sa at jeg hadde kasta mange ganger, meg og han andre...

Så sa han at han skulle andmelde meg, og det får han bare gjøre...For jeg forteller sannheten...Jeg sa hvem han andre var som kasta og det 10 vitner om han vil...

 

Jeg har alltid uflaks, feil sted til feil tid!

:dribble: Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Eg har blitt anmeldt for hærverk på skolen som fjortiss.

Blitt anmeldt for å ødlegge en bil som vi trodde var vrak som ingen eide.

Blitt anmeldt for stjele cd-rom fra blader på narvesen

Blitt anmeldt for å slå ned en voksen person.

Blitt anmeldt for å ha slått en basket spiller. Her måtte eg ente betale 10.000kr i bot eller 14 dagers fengsel. Fyren fikk indre blødninger.

Blitt anmeldt for tyvfiske i lakseelv.

 

Dette er de som eg faktisk måtte betale og sånt på. Samfunns tjeneste er grei den... :green:

Lenke til kommentar
Eg har blitt anmeldt for hærverk på skolen som fjortiss.

Blitt anmeldt for å ødlegge en bil som vi trodde var vrak som ingen eide.

Blitt anmeldt for stjele cd-rom fra blader på narvesen

Blitt anmeldt for å slå ned en voksen person.

Blitt anmeldt for å ha slått en basket spiller. Her måtte eg ente betale 10.000kr i bot eller 14 dagers fengsel. Fyren fikk indre blødninger.

Blitt anmeldt for tyvfiske i lakseelv.

 

Dette er de som eg faktisk måtte betale og sånt på. Samfunns tjeneste er grei den... :green:

Du er jo en hardbarka kriminell :w00t:

Lenke til kommentar

Både anmeldt og dømt en gang! :yes:

 

Etter en villmanntur i bil på E6 ved kløfta...

Ble målt til 137-138km/t i gjennomsnitt over en strekning på 7km.

Men vi runda nok 200km/t på det meste.

 

Måtte møte i retten og greier. Dommen ble:

* 30 dager betinget fengsel.

* 6 mnd. uten førerkort.

* Kr. 6000,- i bot.

 

Det var i gode gamle dager, rundt 11 år siden!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

hmmm er ikke en slem gutt jeg ;)

eneste jeg husker var at jeg ble trua med bank av en 60-70 åring(husker ikke hvorfor).lo godt i trynet på han da

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar

jeg og noen andre har blitt truet 2 ganger, i russetiden, det var noen som dynket dattera til trygve rønningen(programleder i big broter), og for at vi sprutet litt vann(brus og øl?) på noen på ungdoms skolen.

jeg er ikke helt sikker på at trygve ikke gjorde det, han fandt aldri ut hvem det var...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...