asad Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Kjøpe meg et hovedkort, som jeg skulle ha oppi kabinettet mitt, men så fant jeg ut at dekselet der alle inngangene på hovedkortet stikker ut, passer inne helt inn i kabinett-dekselet. Hvis dere vet hva jeg mener. Hvor kan jeg få tak i denne delen til kabinettet? takker på forhånd. Siter Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Bakplata, I/O Shield ? http://www.rackmount.com/Rackmt/ATXIOShields.htm Siter Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Har et par stk. liggende.... Siter Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan jo evt. modde det litt Siter Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Jeg det var sånn jeg mente! Men hvor kan jeg kjøpe det? Jarmo: Hvordan ser de ut? link? P@yNe: Tror jeg gjør det hvis et blir for mye styr Endret 8. mars 2004 av asad Siter Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 *2 gankse så dype kutt senere * Da er jeg ferdig med "moddinga" , hehe. Kuttet stål er spisst! Siter Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 hva skal du med det? du trenger det jo ikke Siter Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Pleier jo å følge med hk det da... Har i alle fall fått med til alle mine... Siter Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Pleier jo å følge med hk det da...Har i alle fall fått med til alle mine... Siter Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Pleier jo å følge med hk det da...Har i alle fall fått med til alle mine... Joa, men jeg kjøpte et demokort fra komplett, det følgte ikke med NOE utenom kortet Men som sagt, det er fikset nå. PC`en er igang. venter nå bare på ettersending av harddisken. Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hvilket Merke Er Hovedkorte ? Kjøpte Selv Et Demobrukt Hovedkort på Komplett.no Men Jeg bestillte I/O Shield Rett Fra Abit Fabrikken , helt Gratis Siter Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hvilket Merke Er Hovedkorte ? Kjøpte Selv Et Demobrukt Hovedkort på Komplett.no Men Jeg bestillte I/O Shield Rett Fra Abit Fabrikken , helt Gratis Asus. Orker ikke alt det styret, det er jo BAKsiden uansett Siter Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 hva skal du med det? du trenger det jo ikke Jo, enig der. Siter Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 hva skal du med det? du trenger det jo ikke Jo, enig der. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.