Gå til innhold

Erfaring med ABIT NF7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har hatt 2stk av dette kortet og eg er Utrolig fornøy med det.... Kjapt, Stabilt, kult, bra merke og det er utrolig bra overklokking egenskaper på det... anbefalest på det sterkeste;)

 

Det er sikkert Posten som har skylden for att ide-porten ikkje funker pga. dårlig transportering, ellers er det komplett.no sin feil...

Endret av MuD
Lenke til kommentar

Jeg har bygd 4 maskiner basert på dette kortet, og har ikke fått tilbakemeldinger om at det er problem med de. Jeg har ett selv, og er meget fornøyd.

Holder en knapp på at det er andre ting som spiller inn hos deg, f.eks. psu som tidligere nevnt.

Dette forumet er vel også helt feil sted å rakke ned på Nf7, da veldig mange her elsker dette kortet :p

Synd at du har fått en så dårlig erfaring med det, når så mange andre er fornøyd.

Lenke til kommentar
jeg skal finne ut hvilken verson jeg har!!

Men det er jo merkelig når kortet plutselig begyner å virke igjen.

Og til de som tror at jeg har gjort en feil når jeg satte inn kortet: Jeg er gjerne forsiktig, jeg VET hva jeg holder på med. Tror dere at jeg slår inn kortet når jeg setter deg inn?

 

Men til dere som snakker om strømforsyninga. Jeg har 300w. men det var nokk til det gamle kortet jeg hadde (9500np) krever 5900ultra noe mere tro??? vil det bli noe ytelses forskjell mellom 300w og 400w??

5900 Ultra trekker nok en del mer strøm enn 9600np.

Lenke til kommentar
Eg har hatt 2stk av dette kortet og eg er Utrolig fornøy med det.... Kjapt, Stabilt, kult, bra merke og det er utrolig bra overklokking egenskaper på det... anbefalest på det sterkeste;)

 

Det er sikkert Posten som har skylden for att ide-porten ikkje funker pga. dårlig transportering, ellers er det komplett.no sin feil...

ja ytelses messig er det kjempe bra. der har jeg ingen ting å klage på. bra og klokke kort. men når jeg har hat 3 forskjellige og alle erdet eller skjer det noe galt med. det liker jeg ikke!!. skal ha nytt kort nå ikke abit nf7 =P.

noen som vet om noen andre bra hw kort som har bra ytelse?et stabilt et. til amd

 

takker for svar

Lenke til kommentar

Hvis du har hatt 3 forskjellige burde det ringe en bjelle syns jeg .

Noe annet i dataen din som provoserer frem problemet du har hatt

(bortsett fra den døde ide porten) .

Eller bios innstillingene som er brukt.

 

F.eks et PCI kort i slotten nærmest AGP porten .

BIOS instillinger for spread spectrum .

Oppdatert bios .(og seff flashet med riktig da det er mange versjoner av NF7)

PSU som allerede har vært nevnt .(ekspertforum dedikert til NF7 i US har rådet

alle NF7 brukere til å benytte minst 350W power av godt merke)

 

....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...