Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sportsbiler, sier du?

 

Da må det være Volvo V70 R AWD! :thumbup:

 

Har også sansen for en Golf som jeg kjørte som lærevogn på torsdagen:

VW Golf TDI 2.0 (tror jeg), chippet til 190 hk, 4motion og 6-trinns manuell girkasse! BilMC i Bergen har sansen for fine biler ja! :D

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Min kompis' cutsom GTV.. synes den er noe av det kulere jeg har sett.

 

gtv.jpg

Digga ikke baklyktene på den der, men ellers er den rett og slett nydelig. Er det den GTV'en som var i Drive i fjor høst? Hvor stylingen ble kalt "Leif-tech" fordi eieren Leif hadde støpet store deler av greiene selv? Det står det respekt av.. :yes:

Lenke til kommentar
Min kompis' cutsom GTV.. synes den er noe av det kulere jeg har sett.

 

gtv.jpg

Digga ikke baklyktene på den der, men ellers er den rett og slett nydelig. Er det den GTV'en som var i Drive i fjor høst? Hvor stylingen ble kalt "Leif-tech" fordi eieren Leif hadde støpet store deler av greiene selv? Det står det respekt av.. :yes:

Det kan godt hende det.. husker han har sagt at den ble dratt frem i en eller annen sammenheng (lurer på om den har vert på autofil også).. men det stemmer det at forrige eier har støpet mesteparten selv..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Mitsubishi Galant VR4 er en meget sprek utgave av Galant. Men er ingen "sport" bil for såvidt, men har kreftene og er en VELDIG fin bil syntes nå jeg da..

 

spiritsignature.jpg

 

Den har ca. 280 HK, kjører 0 - 100 på 5,7 sekunder tror jeg det var. Er veldig sjeldne i Norge, men i England er det mange.

Onkelen min har en, synes den var kjempe fin første gang jeg så den. Hadde aldri hørt om den før.... :D

Lenke til kommentar
Sierra RS500

Peugeot 205 T16

Dette er jo motorsportbiler, så jeg ser ikke på det som SPORTSbiler.

 

Ellers har vi Nissan Skyline R33 GT-R, som er utrolig PEN.

Den går muligens under kategorien sportsbil, men jeg ser ikke på den som noen sportsbil. Den veier tross alt 1600kg.

sky_p_3.jpg

Ellers har vi Nissan Skyline R33 GT-R, som er utrolig PEN.

Den går muligens under kategorien sportsbil, men jeg ser ikke på den som noen sportsbil. Den veier tross alt 1600kg.

 

Latterlig fyr du, vist ikke Skyline er en sportsbil (GT-r) så hva er da en sportsbil? en toyota yaris?

 

Onkelen min har en, synes den var kjempe fin første gang jeg så den. Hadde aldri hørt om den før....

Tror neppe onkelen din har en VR4 galant. han har nok bare en galant

 

Svak for volvo v70 stasjonsvogn

SÅ DU liker politibiler du ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...