Gå til innhold

ny mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager! :cry:

 

Jeg ser etter en enkel tlf, uten kamera, trenger ikke og ha 10000 funksjoner men... vil ha den "vanlige" polofoniske ringetoner, mms o.s.v

Tenkte i en prisklasse runt 2500,- men.. gjerne rimligere...

Har snusa litt på noen Simens tlf, og synes de virker greie...

men.. jeg trenger noen tips...

Lenke til kommentar

For 2500,- så er det vel nesten sånn at man får med kamera enten man vil eller ikke :) Siemens S55 og Siemens M55 er jo kjekke tlf til ca. 1400 uten abonnement. Siemens SL55 ligger på rundt 2 tusen uten abonnement for tiden. Disse kan man jo koble på kamera om man vil senere. Ellers er det endel nye Siemens-telefoner på vei, som vises frem under CeBit-messen. Noe annet i den prisklassen fra Siemens er vel ikke å anbefale for øyeblikket..

 

Ellers blir det vel Nokia 3100, 3200 osv.

Lenke til kommentar

Ikke Nokia, ikke kamera og gerne til en rimeligere pris end 2500 kr. - så vil jeg ligesom jendor foreslå S55 eller M55.

 

S55 har bluetooth og infrarød, hvilket M55 mangler. Til gengæld har M55 1,87 mb dynamisk hukommelse og lidt andet kræs.

 

Og hvis du siden fortryder, at du har fravalgt kameraet, så kan det købes som tilbehør til dem begge to.

 

Amobil har lavet en udførlig test af begge telefonerne. Vælg "tester" i menuen til venstre. :thumbs:

 

Edit: Tastefejl

Endret av Heiberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...