Gå til innhold

Hardwarebutikken


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte et Hightech Excalibur Radeon 9800PRO IceQ fra hardwarebutikken.

Da jeg fikk pakken i posten bare to dager senere fikk jeg også med en sjokolade som det stod "Takk for handelen" på, det kaller jeg service!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er merkelig at folk ser ut til å få et bedre forhold til webshops bare på grunn av en liten godbit som man spiser opp på 30 sec. Jeg har selv opplevd dette her, merkelig... :)

Skrevet
Eriond Skrevet 04/03/2004 : 10:15

  QUOTE (psilocybe @ 04/03/2004 : 10:08)

Personlig prioriterer jeg finfine priser fremfor sjokolade. 

 

 

Men en kombinasjon av finfine priser og sjokolade er tip-top 

 

Men hvis det enten er pris og kundeservice eller sjokade foretrekker jeg pris og kundeservice. Og av pris og kundeservice er det selvfølgelig kundeservice man bør prioritere... Men det kan jo være bra og ha noen alternativer.

Skrevet
Personlig prioriterer jeg finfine priser fremfor sjokolade. :)

Argh...no ødela du alt psilo, her hadde eg tenkt å dra denne tråden ut i de evige offtopicmarker... :D

 

Ontopic: service viktig. Men service i form av sjokolade må vere et pluss på vanlig kundeservice

Skrevet

jeg fikk også sjokolade med takk for handelen på. Bestilte på søndag og hadde varene på tirsdag:) Må si jeg er veldig fornøyd med de, men har ikke hatt noen problemer med komplett eller mpx heller. Seriøse aktører i et tøft marked.

Skrevet

Var inne på sidene til Hwb.no nå nettopp for å forandre på en ordre jeg har stående. Hvordan i F får man kontakt med dem? Finner hverken mailadresser eller tlf. nr der inne?!??!

 

-KJ

Skrevet
jevel Skrevet 04/03/2004 : 10:38

  Var inne på sidene til Hwb.no nå nettopp for å forandre på en ordre jeg har stående. Hvordan i F får man kontakt med dem? Finner hverken mailadresser eller tlf. nr der inne?!??!

 

-KJ 

 

Hva er det du babler om? Se øverst på siden "om oss" og "kontakt oss"

Skrevet

Godt med sjokkis, ja.

 

Fikk akkurat pakke fra dem, forresten. Før den hadde ankommet postkontoret, ringte de og sa at de hadde sendt feil tastatur til meg, hvitt i stedet for sort. Løsningen de foreslo var at jeg bare skulle beholde det hvite, og få penga refundert. Alltid greti med HWB. :) Sort tastatur får komme ved neste bestilling, eventuelt.

Skrevet (endret)

Jeg babler? Enn du? Babler nok litt du også, for her i Mozilla FireFox finnes ikke den menyen. Enn om du bare hadde cutnpasta det som står der i stedet for å angripe?

 

Sjekk forøvrig denne screenshoten....

 

-KJ :angry:

Endret av jevel
Skrevet

Varelevering og besøksadresse:

Søndre Kullerød 6

3241 Sandefjord

 

Postadresse:

Postboks 2221

3203 Sandefjord

 

Telefon: 33 42 22 22

Telefax: 33 42 22 01

 

Kundesenter/Retur: 33 42 22 10

Telefontiden er mellom kl 08.00-16.00 mandag til fredag

E-post: [email protected]

 

uw

Skrevet (endret)

Takker, bukker, nikker og neier. Skal tipse dem om det med det samme jeg ringer, tenker jeg. :)

 

-KJ

 

EDIT: Ringte dem nå for å høre ang. en ordre som jeg sendte mail om for tyve minutter siden. Den var allerede pakket! :o

 

DET kaller jeg effektivitet.

Endret av jevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...