Gå til innhold

Hardwarebutikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de må jo betale for alle sjokoladene, så de er sikkert kalkulert inn i prisen.

.....noe å tenke på ja...

 

 

men den ris-sjokoladen er forbanna god! :D

 

on-topic:

Synes også at servicen deres bra. Hadde en retursak som tok 5 dager - sendte mandag, alt klart på fredag samme uke. (Posten var jo også flink i dette tilfellet)

Lenke til kommentar
de må jo betale for alle sjokoladene, så de er sikkert kalkulert inn i prisen.

.....noe å tenke på ja...

 

 

men den ris-sjokoladen er forbanna god! :D

 

on-topic:

Synes også at servicen deres bra. Hadde en retursak som tok 5 dager - sendte mandag, alt klart på fredag samme uke. (Posten var jo også flink i dette tilfellet)

Her har det tatt ganske lang tid ,men fikk en hyggelig telefon så det går vell egentlig greit. Fikk byttet noen varer også så jeg er fornøyd jeg. Grunnen til at det tok så lang tid var at varene mine var ting som tok lang tid og teste.

 

Så hwb ser ut til og takle dette meget bra =)

Lenke til kommentar
Varelevering og besøksadresse:

Søndre Kullerød 6

3241 Sandefjord

 

Postadresse:

Postboks 2221

3203 Sandefjord

Er det bra at "halvparten" av dataNorge har adresse på Kullerød i Sandefjord?

 

Levrandør:

Santech Micro Group AS

Østre Kullerød 2

Norek

Østre Kullerød 4

 

Butikker:

hwb.no

Søndre Kullerød 6

mpx.no

Østre Kullerød 5

komplett.no

Østre Kullerød 4

Lenke til kommentar

Det er ganske enkelt fordi:

 

MPX og HWB er SMG butikker. DVS at de benytter webhandelsløsning fra SMG, SMG sine lagre og sender direkte derfra.

 

Norek og Komplett er to sider av samme sak. Norkom. Norek selger i grossistmarkedet, mens Komplett er sluttbruker.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Det er ganske enkelt fordi:

 

MPX og HWB er SMG butikker. DVS at de benytter webhandelsløsning fra SMG, SMG sine lagre og sender direkte derfra.

Åneidu, - MPX er Itegra, og HWB vet jeg ikke, men de har nok en kombinasjon av eget lager og speiler noen andre (Norek?)

 

-Men ingen av de benytter noen webløsning fra SMG ...

Lenke til kommentar

Beklager. Blemma nok litt der ja. Visste jeg hadde sett vareutvalget hos en eller annen leverandør, og siden de har såpass likt vareutvalg og webinterface tok jeg en spansk en og uttalte meg uten å være 100% sikker.

 

Hvis du har garantert sikre kilder innrømmer jeg gjerne mine brøde! :)

 

-KJ

Lenke til kommentar

Har også bare gode erfaringer med hwb.no !! kommer garantert til å handle mer der, men fikk ikke med rissjokolade siden skjermen jeg bestillte var godt nok pakket fra leverandøren av skjermen. men får se hva som følger med neste gang jeg bestiller fra dem...

Lenke til kommentar

Har en positiv erfaring med hwb.no. Sjokoladen virker vel som et salgstriks, men den var så god at jeg synes det bare var positivt. Flere burde gjord det samme... Og den var faktisk av praktisk nytte og! Altså da jeg fikk pakka så måtte jeg jo montere en del ting og så skifte ut strømforsyninga - jeg ble jo faan meg skikkelig trøtt og sulten av det der - da var det sjokoladen skikkelig god å ha...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...