Gå til innhold

Typiske "må-ha" program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DMX,

 

jeg kan dessverre ikke uttale meg om kvaliteten da jeg ennå ikke har fått prøvd programmet, men jeg syns FolderShare virker spennende. Det skal være laget av skaperen av AudioGalaxy, og om det er noe skussmål kommer vel litt an på hva slags forhold man hadde til den antikviteten.

 

Ikke akkurat 'må ha' men kanskje et litt annerledes forslag.

 

J.

Endret av Oldboy Jenny
Lenke til kommentar
Startup Guard 1.0, Free RAM Optimizer XP og Edit IE URL - Edit Internet Explorer's Address Bar (Ace Logix Software)

 

Litt om disse programmene:

 

De er alle små i filstørrelse, og har sine unike egenskaper. Startup Guard 1.0 lar deg enkelt velge hvilke program du vil tillate å lastes ved systemoppstart. Jeg fulgte et tips og søkte på GOOGLE på filer jeg ikke var sikker på, og særlig et nettsted utmerket seg ved å komme først i rekken med et godt og utfyllende svar hver eneste gang jeg søkte. De andre forklarer seg selv. Linken går til Freeware siden, med mer informasjon om hvert produkt.

Det programmet plager meg! StartupGuard... Den spør meg hele tiden(ca. hvert minutt) om jeg vil legge til steam! Er det noen andre som har samme problemet?

 

EDIT:

Nå har jeg innstalert to nye programmer, og nå spør den hel tiden om de også skal legges til listen....

 

:cry:

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fant dette på itavisen i dag.

 

Et lite nytteprogram forandrer Googles epost-tjeneste til en ekstern harddisk i Windows.

 

Ved å trikse litt med epostrutinene i Gmail, lager GMail Drive et virutelt filsystem rundt mail-kontoen slik at man kan bruken den som en nettbasert harddisk. Filene lagres rett og slett som vedlegg i innboksen din.

 

GMail Drive dukker dermed opp i Windows utforsker, og du kan flytte filer til og fra som med en hvilken som helst annen harddisk.

 

Kan lastes ned her

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Du Meter

 

Et lite program som viser en graf over hvilken fart du laster ned med (kB/sec). Liker spesielt godt når det passerer 7-8 MB/sec på ntnu-nettet :D

 

I windows xp kan du fade det ned slik at det ikke blir så forstyrrende når du har det "always on top". Du får også oversikt over hvor mye du har lastet ned forrige uke osv.

 

EDIT: skrifveleif (ikke orddeling da heldigvis...)

Endret av bragoon
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Pussig at ingen har nevnt mIRC enda, men dere vet hva det er :)

 

For det andre er ikke DU-meter noe freeware, jeg vet siden jeg måtte tukle litt med det i dag for å holde mase-reminderen om trial-period borte.

 

Så var det mitt bidrag da, nemlig Renamer.exe, et GENIALT program for å rename tusenvis av mp3-filer. Du kan be programmet følge en mal, slik at alle får filnavn etter ID3-taggen, eller vice versa, samt numerering, fjerning av underscore, capital letters og egentlig alt du kan tenke deg med et navn.

 

Det eneste som er litt synd er at det kun er støtte for ID3 tag v 1.0, men jeg overlever :D

 

Jeg fant det ikke på internett, men la det opp på siden min på Renamer. Dette programmet er på 59kB og verdt hver eneste bit, selv om du har isdn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...