Gå til innhold

Tidenes beste film?


ooddbb

Anbefalte innlegg

er virkelig Star Wars filmene så kule??? :dontgetit:

JA :yes:

 

 

Kjøpte meg "Grave of Fireflies" i dag på DVD. Gleder meg sånn til å se den igjen. Jeg gråter like mye hver gang.

 

Den er i mine øyne den mest gripende krigsberetningen som noensinne er laget.

Grave of the Fireflies er en sinnsykt bra film, ja.

Vil mene det er den beste drama-filmen jeg har sett. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Men er ikke star-trek det samme som star-wars a??? :roll:

Haha!

Nei, fordi navnet er nogenlunde likt så betyr ikke det at det er det akkurat samme nei. Skjønner ikke hvorfor så mange tror det.

Star Wars er et episk mesterverk, mens Star Trek er som bos5e så fint sa i en annen tråd "50-åringer som løper rundt i teite kostymer og prøver å teleportere seg til bridgen."

 

EDIT: Det er en grunn til at Star Wars: Episode IV ligger som nummer 10 på IMDB's toppliste.

 

;)

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar
EDIT: Det er en grunn til at Star Wars: Episode IV ligger som nummer 10 på IMDB's toppliste.

Haha, det gjør alle de tre LOTR-filmene og, dessuten er jo George W. Bush nr.1 i USA.

Hvorfor LOTR-filmene ligger innen topp 10 skjønner jeg godt, men hvorfor Bush er #1 i USA vet jeg nok ikke svaret på.

Hmm. I mine øyne er det mer forståelig at Bush er #1 i USA enn at LOTR-triologien tilhører toppsjiktet når det kommer til film. :S

 

Men, sånn er det nå i demokratiet. Alle har rett til å stemme, noe som kan ha uheldige bivirkninger som nettopp den her! ;)

Lenke til kommentar
EDIT: Det er en grunn til at Star Wars: Episode IV ligger som nummer 10 på IMDB's toppliste.

Haha, det gjør alle de tre LOTR-filmene og, dessuten er jo George W. Bush nr.1 i USA.

Hvorfor LOTR-filmene ligger innen topp 10 skjønner jeg godt, men hvorfor Bush er #1 i USA vet jeg nok ikke svaret på.

Fordi en viss guvernør i Florida(broren til Bush?) bestemte at alt valgtullet ved forrige presidentvalg skulle gå i Bushs favør... (ikke langt i fra...)

 

David Letterman har mange fine teorier på nettopp det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...