Gå til innhold

Tidenes beste film?


ooddbb

Anbefalte innlegg

Sounds like my kinda guy! Han må jeg sjekke ut :yes:

Men, husk: Jeg har aldri blitt dårlig av å se en film - Ichi the Killer (usensurert) og Audition gjorde noe med hodet mitt. Klarte nesten ikke å tenke på noe annet de dagene som fulgte etter at jeg så de. Synd det ikke lages flere slike filmer. Hollywood - BITE ME!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er Fight Club. Filmen sin, det. Steike så mange lag!

 

Ellers står Brazil som en californian redwood blant stubber.

 

To jeg liker, men ikke forstår: Mulholland Drive og Donnie Darko.

 

Og en jeg ennå ikke helt har funnet ut om jeg likte: Big Fish. Er den mere banalt sludder fra Den-Store-Skufferen-Helt-Siden-Nightmare-Before-Christmas (som jo også er glimrende), eller en ganske intrikat sak om kommunikasjon og ansvar?

Lenke til kommentar
Jepp. Blade Runner er best, den også.

Sett den over 50 ganger. Både originalen og Directors Cut. Det er praktisk talt 2 forskjellige filmer. Det føles ut som om jeg skreller av et nytt lag hver gang jeg ser den. Tror aldri den løken forsvinner - uendelig med analysemateriale. GENIALT! Takk skal du ha Ridley Scott.

 

Spillet anbefales også på det sterkeste.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Jo, den var bra den, men ikke så bra.

 

Du har rett, men den går hvertfall i toppen på "Verdens grusomste"&"Filmer som har gitt størst intrykk"-listene.

 

Tidenes beste, tja: Ringens brorskap.

Skal åpnes for å rakke ned på andres valg også nå ? :roll:

 

Man får lov til å nevne alle "godkjente" klassikere uten at noen bryr seg men så fort en nyere ikke-hollywood produksjon blir never den liksom ikke bra nok. Den er jo langt bedre enn f.eks. ringenes herre (som film, ikke som favoritthistorie).

Endret av tigerdip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...