Gå til innhold

Tidenes beste film?


ooddbb

Anbefalte innlegg

1) The Boondock Saints (du verden for en film)

2) Apocalypse now! (denne filmen er mektig, anbefales)

3) Matrix (første... de siste var dårlige, ble en tidløs klassiker med en gang)

4) Pulp Fiction (nuff said)

5) Fargo (hohoho, denne var morsom og fascinerende)

6) Gone in 60 seconds (snakk om action, slår fast and the furious ned i støvlene)

7) Natural Born Killers (denne filmen var voldelig men veldig filosofisk)

8) Lock Stock & 2 smokin barells (beste slutt ever, å fy fader så de gutta sliter nesten like mye som mannen i fargo)

9) Kill Bill - filmene (tidløse klassikere allerede på premieren)

10) Starsky and Hutch (bare fordi jeg nettop så den og digga den)

 

Dårligste film ever: "A dirty shame" med Johnny Knoxville, den går på kino nå.. ikke se den, den er ikke morsom

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke forstå hvorfor ikke The Shawshank Redemption også kjent som Hard Rain, ikke har blitt nevnt. Ligger på tredje plass på www.imdb.com over beste filmer. Har ligget på andre plassen i meget lang tid... Er uten tvil den beste drama filmen jeg har sett, der både Tim Robbins og Morgan Freeman gjør en utrolig bra jobb!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kan ikke forstå hvorfor ikke The Shawshank Redemption også kjent som Hard Rain, ikke har blitt nevnt. Ligger på tredje plass på www.imdb.com over beste filmer. Har ligget på andre plassen i meget lang tid... Er uten tvil den beste drama filmen jeg har sett, der både Tim Robbins og Morgan Freeman gjør en utrolig bra jobb!

The Shawshank Redemption er vel aldeles ikke kjent for å hete "Hard Rain".

Lenke til kommentar

Hmm, tror jeg har postet her før med Requiem for a Dream, men jeg blir nå nødt til å legge til Pulp Fiction, som så mange andre har gjort. Fikk endelig sett (faktisk kjøpt) den for en måneds tid siden og jeg tenker enda tilbake på et par av scenene der når jeg lukker øynene. Vannvittig :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
lenge siden jeg har sett noen bra filmer nå, men den jeg så sist som virkelig var bra var "EuroTrip". Det er nok en av de beste filmene jeg har sett...

Den der med de som reiser Europa rundt for at han fyren skal finne seg dame..?

Mener å huske at dama var ganske strøken, men filmen var ingen topp 10..

 

Syns Livvaktene (svensk) og Italian Job (nyinnspillingen) er rimelig bra filmer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...