Gå til innhold

Savner Mafia, noen oppfølger ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mafia er helt genialt! Driver faktisk og spiller det om igjen for tiden. En oppfølger hadde vært fantastisk! Blir spennende og se om handlingen da blir lagt til Lost Heaven eller en annen by :dribble:

 

MEN før denne nyheten blir bekreftet vil jeg ikke glede meg for mye....

Endret av lenny25
Lenke til kommentar

Vel, jeg er kresen på spill, men kan TRYGT konstatere at dette er det beste spillet jeg noensinne har spilt, uavhengig av sjanger. Det er rett og slett det komplette spillet. Per i dag, er det fortsatt det beste spillet. Av og til gråter jeg en liten skvett når jeg tenker tilbake på hvor bra det var.

 

ÅRHUNDRETS SPILL

 

Etter min mening.

Lenke til kommentar

Skal mye til å lage en bra oppfølger til mafia. Gameplay og grafikk er selvfølgelig mulig, men noe av det som gjorde Mafia så bra er at det var så sinnsyk historie. Den hadde alt, fra starten som taxi sjåfør til du døde som 60-70åring.

Skal mye til å lage like bra igjen uten å ende opp med det samme. Bare tenk på de fleste oppfølger filmer, enten er det det samme igjen eller så er det elendig historie.

 

Men det er lov å håpe :dribble:

Lenke til kommentar

Mafia er helt klart det beste spillet som hittil har eksistert noen gang. Blir rørt av å tenke på hvor bra det var. Atmosfæren i spillet var helt unikt. Håper det kommer en oppfølger, selv om den ikke blir akkurat like bra. Så blir det helt klart et spill som er verdt å kjøpe uansett.

Lenke til kommentar
Mafia er helt klart det beste spillet som hittil har eksistert noen gang. Blir rørt av å tenke på hvor bra det var. Atmosfæren i spillet var helt unikt. Håper det kommer en oppfølger, selv om den ikke blir akkurat like bra. Så blir det helt klart et spill som er verdt å kjøpe uansett.

Netopp ! Spillet er veldig bra! Det er nok først og fremst på grunn av grafikken, men selvfølgelig pågrunn av at du blir satt inn i en historie hvor du spiller hovedpersonen. Du blir kjent med folk, masse oppdrag, kan kjøre bil, skyte og valgmulighetene er mange. Og du får et hvist forhold til byen du farer rundt i. Jeg digga spillet, men giddr ik å laste ned spillet engang til. Hvis de driver på med en oppfølger tar det kanskje ikke så lang tid da.. Regner med at de bruker samme motor som de brukte mafia, eller kanskje de lager alt på nytt med ny syk grafikk. Det hadde jo vært det deiligste.. :cool:

Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk ganske så skuffet over dette spillet. Interessen bare dabbet helt av etterhvert og jeg fikk aldri fullført spillet. Tror det var fordi jeg følte at det bare var en slags "nedskalert" versjon av GTA3... Ble liksom litt nedtur å spille mafia etter å ha spilt GTA3...:shrug:

En annen ting jeg sogså husker var at det hadde et elendig save-game system. Ble sittende endel ganger og måtte se idiotiske cut-scenes og spille dårlige spillsekvenser igjen og igjen fordi man måtte begynne helt pånytt dersom man gjorde en feil. :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...