Gå til innhold

Teh official px-street thread..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja hvorfor ikke. Noe ala` den her. da tenker jeg.

ja! det syntes jeg var en bra ide. den funker kansje like bra horisontalt også.

men da MÅ alle følge det forrige

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men da blir det problemer om de med tomt på nedsiden av veien vil bygge et høyt hus. Det vil jo da dekke de bak. :hmm:

Ikke om gata går horisontalt slik som Lokaltog tegnet sist :)

Skrevet
Legger restriksjoner på det. Ikke lov å bygge høyere enn veien. Samme for de over, får ikke bygge over himmelen. :D

Bør funke fint, eller..?

Da går det vel greit.

Trenger vel ikke sååå høyehus uansett. :)

Fulu, jo. Sett en boks på nedsiden av veien. Er den høy nok vil den dekke tomtene på oversiden av veien. Ikke sant? ;)

Skrevet

Føler den layouten til Lokaltog legger litt vel strenge krav til høyde på hus osv. Gidder ikke ha en lang vei med ørten boliger heller vel, må vel kunne få litt kunstnerisk frihet? :)

Skrevet (endret)
Føler den layouten til Lokaltog legger litt vel strenge krav til høyde på hus osv. Gidder ikke ha en lang vei med ørten boliger heller vel, må vel kunne få litt kunstnerisk frihet? :)

Hei! Lag et bedre forslag selv da! :lol::p

Edit: Prøver bare å dra igang dette prosjektet jeg! :D

Endret av Lokaltog
Skrevet (endret)
Fulu, jo. Sett en boks på nedsiden av veien. Er den høy nok vil den dekke tomtene på oversiden av veien. Ikke sant? ;)

Hvorfor ikke la noen eie tomter på begge sider av veien? Da deles tomtene vertikalt et sted.

EDIT: *spørsmålstegn*

Endret av jorgis
Skrevet (endret)

Er vel mulig å dele ut "halvannen" tomt, slik som dette?

Edit: Satan. Det ble ikke halvannen.

Edit2: Sånn!

Edit3: Evt. utvide enda mer, slik at man kanskje får svingt veien litt som man vil på tomta?

post-76-1103669650_thumb.jpg

Endret av Lokaltog
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke slik? Da ser det også noenlunde greit ut, samtidig som man får plentymuch plass.

EDIT: Beklager at tegningen ble såpass øggli. Gadd ikke starte PS. :p

post-76-1103669938_thumb.jpg

Endret av jorgis
Skrevet
Hmm. ingen andre løsninger?

Det ser dårlig ut, spør du meg.

Jeg begynner å tro at 1x1-stil, slik som originale, er det beste for å få til en pixelstreet. Det er jo tross alt pixelart det også? Jeg vet ikke.

Forslag mottas med takk! :p

Skrevet
Hvis man "kjøper" halvannen tomt, er det muligheter for å flytte på veien, bare den møter på hver side? (er det noen som skjønner hva jeg mener?)

Ville vel være mulig å legge ut en laaang veistrekning med forskjellige tomter til salgs, og så kunne man kjøpe den tomten som passet best?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...