Gå til innhold

Teh official px-street thread..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takker :) Er det lov til å tegne oppå left og right mask? Som f eks et hage gjerde.

EDIT: Hva er fargekoden til gresset som er brukt i de andre hagene?

Endret av Jonas
Skrevet

Gressfargen finner du i midten der, det grønne. Det er vel også mulighet for å velge sin egen nyanse av grønt på gresset (evt. noe annet enn gress), men himmelen bør ha samme farge. Left og Right mask er det naboen til venstre og høyre som styrer over.

Skrevet
Gressfargen finner du i midten der, det grønne.

I midten der? Her vises "gresset" med en hvit farge :huh: Kan noen si meg fargekoden, ikke hvor jeg finner den? PS åpner tydelighvis filene litt feil her..

• 1 måned senere...
Skrevet
en liten ting kalt pixelstreet

en liten forklaring, og hva som er planene fremover.. for min del..

Ok.. nå har det stått stille her egentlig ALT for lenge...

Jeg har hatt "ferie" fra forumet, hosten min kutta ut CFML (var ikke jeg medeier på den servern? hmm.. ), alt i alt.. ting har stått stille...

but.. no more!!

/me flytter til oslo fra midten av august.. til fin liten 16kvadrat med enda finere 10mbit fra bredbandsbolaget..

planene er:

- ny server

- nye sider

om det fortsatt er stemning for ny pixelstreet... så..

har pixelstreet plass på den nye boxen...

dvs.. ikke noe restriksjoner på utlinje i form av gb/mnd, JEG som er admin og sitter ved siden av boxen (ikke så mye nedetid som forrige gang..  ) og ny CFML server (BlueDragon)..

så.. er det fortsatt stemning for pixelstreet? event. v2/3 med EKTE pixelstil.. ? eller?

:thumbup:

Skrevet

Selfølgelig er det stemning for ny pixelstreet - denne gangen med skikkelig pixelstyle! Pixelgrafikk er rått!

Men, kan vi ikkje finne på litt fleire "krav" elns denna gangen? Blir litt døll når der ikkje er noken sammenheng mellom husa, på en måte, berre masse hus bortover... Kanskjee..hmm... noke som lager litt "liv" i gata! :woot:

Skrevet

Noen som kan lage en eksempelboks i true pixelstyle..? Tror jeg er hjernedød eller noe i dag, klarer ikke se for meg hvordan en bygning i den stilen kan se ut.. :blush:

Skrevet
Edit: Arve: Det er vel ikke helt riktig? Man kan ikke ha rette linjer på den måten tror jeg, dessverre...

Hmm, når du seier det så ser det litt feil ut, ja.. men.. kommer ikkje det an på perspektivet? *fjerne bilde*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...