Gå til innhold

Angående "nektesmiley"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes alle kan bruke strek smileys.

Fordi de er mye søtere.

Her har jeg laget et forslag til strek smileys, som erstatter de klikkbare (sortert i samme rekkefølge)

=O =) =|

=P =/ =)

=) =)=) =D

=) =) =)

=( =U =(

=( =\ =(

=D =( =D

=D =| =D

=o =O~

 

Smileys skal være smileys! Jeg synes dere gjør de om til lemmings med så masse pinner i hendene... Den letteste formen for smileys er jo denne typen: =) siden = og ) ligger ved siden av hverandre, og da er det lett å overdrive når du ser en ekstra bra casemod!! =)=)=)=)=)

 

Håper forslaget mitt slår igjennom! Jeg synes ihvertfall det hadde vært knallbra! Og forresten er forslaget mitt ganske ironisk, så ikke ta det seriøst! =)=)=)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

QUOTE (MU26599 @ 10/04/2004 : 22:38)
Etter å ha lest en del workloggs så savner jeg denne:

user posted image

Hadde jo vært grei å ha innemellom...

user posted image er vel mye det samme som :w00t: og :woot: så jeg ser ikke helt poenget med den der... Dessuten var den, i mine øyne, "overanimert"; den stjeler for mye oppmerksomhet

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 11/04/2004 : 13:44)
Det står ingenting om det i retningslinjene, men bruk det med måte. Tar det av med store og animerte smileyer, og bilder som ikke har noe med topic/innlegget å gjøre så kan jeg garantere reaksjoner

Jeg har ingen store ambisjoner jeg, så slapp heeeelt av :p

Bare lurte lissom... for det er jo egentlig ikke vits å legge inn smileys i ett sett på forumet, da hver enkelt bruker kan legge inn selv om de vil... At det er tungvindt, er jo en annen sak... :roll:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...