Gå til innhold

Lan og cs, hva syntes dere?


Anbefalte innlegg

på nesten ALLE lan nå for tiden spilles det BARE CS. kansje litt ut og q3 men ikke noe mer en det. var et lan i australia trur jeg som banna CS...

 

hva syntes dere om dette? cs er greit og spille første timene, men så for det være nokk.

 

har personelig ikke giddi og dra på større lan (betale 200 kr for og spille cs med en haug med 13 åringer, som roper gull og lotto i kor) etterspm det så og si BARE spilles cs.

 

er leit at mange gode spill ikke blir spilt på større lan fordi CS "spiser opp alt"

 

Hva syntes dere? jeg personelig HATER cs fra beta 6.2 - men spiller det litt for og være grei med folket når jeg er på mindre lan...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det går nå ann å spille litt CS av og til, men jeg har en tendens til å bli lei etter en stund (time eller to :p ).

 

Syntes at det var domt å forby CS på det lanet du skrev om! Liker ikke att det skal være så mange regler på LAN jeg!

 

Men når jeg er på LAN og da mener jeg de litt større, så laster jeg for det meste ned diverse ting...

 

Det siste jeg sa der blir sikkert ikke noe populært hos noen her på forumet, men jeg sa ikke hva jeg lastet ned så...

Lenke til kommentar
Så om du er 13 år så MÅ du rope "gull og lotto?" selv kjenner jeg MANGE 13-åringer som er MYE modnere enn 16-åringer.

Nei, men dette er et fellestrekk hos veldig mange som spiller cs, og ofte er rundt den alderen.

Akkurat når det gjelder alder og cs-spillere, så kan man ikke alltid bruke den reelle alderen, men "state of mind" alderen. Altså alderstilstanden som er uavhengig av hvor lenge man fysisk har levd.

Lenke til kommentar

Spiller selv mye CS, men er helt enig om at etterhvert blir det litt for mye.

 

Det blir derimot feil å f.eks banne CS. Ønsker man et vellykket LAN, uansett størrelse, må man la folk gjøre det de selv vil.

 

Hvis jeg blir lei av CS, setter jeg meg ned og hører på musikk. Hvis man spør er det også ganske enkelt å få andre med på a spille et annet spill en stund, før man evt. går tilbake til CS.

 

Kommer helt an på hvor gira man er, that's all :D

Lenke til kommentar

mente det ikke slik, og skjære alle over en kam, men når jeg ser det nå hvordan det blei tolket, så beklager jeg det. Men, det ER veldig mange cs gamere i 12-15 års alderen som har det med oppføre seg slik, gå på et lan og hør...

 

sikkert mange som er over og under den alederen jeg skreiv over, men det er den "typiske" alderen... stemmer sikkert som en nevnte, noe med modnigns greier...

 

 

ang. bann av cs. nei jeg syntes heller ikke at det skal totalforbys, slik det gjorde i australia (var veldig velyket btw) men fks fra dag 2.

er leit at alle bare spiller cs, ser liksom ikke så mye point i og dra på lan da.

gidder som sagt ikke betale 200 for og game cs 24\3

men sikkert mange som syntes det er utrolig morsomt (ikke ment negativt hvis noen tar det innover seg eller noe slikt)

mindre lan (brakka lan - et lan jeg arrangerer i en brakke) fungerer som regel litt anerledes, da folk vanelig vis blir med på litt annet, og etter en stund syntes de at "de jalla fattige drittspillet" er ganske bra. merklige saker det der... ;)

Endret av ZeeTa
Lenke til kommentar
Spiller selv mye CS, men er helt enig om at etterhvert blir det litt for mye.

 

Det blir derimot feil å f.eks banne CS. Ønsker man et vellykket LAN, uansett størrelse, må man la folk gjøre det de selv vil.

 

Hvis jeg blir lei av CS, setter jeg meg ned og hører på musikk. Hvis man spør er det også ganske enkelt å få andre med på a spille et annet spill en stund, før man evt. går tilbake til CS.

 

Kommer helt an på hvor gira man er, that's all  :D

da har du ikke vært på LAN i Skien området, gjennomsnitt alder er vel 13,7 eller noe. de kommer som regel med pcr fra foreldra og gamer cs hele tiden.

(ikke negativt ment mot de som får ting av foreldre, men det gir et litt bedre bilde av hvordan et typisk "skien lan" er. de har kanpt brukt en pc før, og de klikker som regel pcne med noe surr innen søndag)

 

meg og noen folk prøvde og få med noen duder på genreals ZH. det var vist umulig, det var jo så vanskelig. så prøvde vi om de blei med på et annet spille en CS: nah de var bussy med enten, CS eller Pron. noe de hadde drivi med konstant (mer eller mindre) Må bare få sagt til slutt at jeg anklager ikke ALLE som syntes cs er kult, jeg anklager ikke alle som er 13,7 år eller noen sån sett. regner med at

folket forstår hva jeg prøver og få frem.....

Endret av ZeeTa
Lenke til kommentar

Jeg har Vært på UTALELIGE Datapartys! Å ikke på et eneste av dem er det ikke blitt spillt CS. Jeg mener at CS er et spill på lik linje med Hvilket som helst annet spill!!

 

Det er da ikke bare "fjortiser" (selv om aldersgruppen er godt representert) som spiller CS på denne vide kloden! Har dere noen gang vært og sett seriøse compoer på større Datapartys? Vinnerene er hel sponnsete proffe, ofte 16 - 17 åringer. De fleste av disse er ikke noen tullinger som roper GULL, LOTTO eller whatever!

 

CS er så morro DU gjør det til, ikke mer, ikke mindre!

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skulle noen forby CS på LAN?

Når det er værdens største online spill?

Bare fordi noen ikke liker det, så skal vi som faktisk syns det er gøy tvinges til å spille spill som Q3 osv som vi IKKE syns er like gøy?

Det er faktsik svært få spill som kan måle seg med gameplayen til CS, det er derfor det er det mest spilte online spillet gjennom tidene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...