Gå til innhold

Norske spillblader


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke rene spillblader, men Komputer og hjemmepc er vanlige i dagligvarebutikker. Ellers har du Playstation2 tingen, GC har et gratis, Gamereactor får du på norsk, samt en del Pcspill/gamer/games som du kun finner på narvesen.

Mange takk.

 

Komputer er dansk, er det ikke? Eller er det bladet som selges i Norge norsk-språklig?

Komputer er på norsk... Du tenker kansje på PC - Privat Computer, det er et dansk blad og er forøvrig (etter min mening) det beste skandinaviske databladet på markedet.

Lenke til kommentar

PCGW er et dårlig blad, i min mening. Testene og nyhetene er utdaterte lenge etter man får bladet i postkassen, alt det ekstra stoffet er for det meste likegyldig ++ De presterer også å sende meg en regning på 179 kr hver eneste måned (skal betale hver tredje måned), og de svarer ikke på mail når jeg spør hvorfor de kødder sånn...

Lenke til kommentar
PCGW er et dårlig blad, i min mening. Testene og nyhetene er utdaterte lenge etter man får bladet i postkassen, alt det ekstra stoffet er for det meste likegyldig ++ De presterer også å sende meg en regning på 179 kr hver eneste måned (skal betale hver tredje måned), og de svarer ikke på mail når jeg spør hvorfor de kødder sånn...

Nå har det seg slik at dette er et blad, hvor nyheter skrives én måned i forveien, slik at vi som følger med på nettet hver dag ofte tar slike nyheter for gamle. Men ellers er PCGW et flott blad, er selv abbonent.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke PC Gaming World er noe særlig å skryte av. Bladet oser av tåpelige feil og rare vurderinger. RalliSport Challenge handler ikke om motorsport, men om underholdningssport. Unreal 2 er det beste skytespillet siden Half-Life. På denne månedens DVD finner du eksklusive filmklipp fra Half-Life 2 (egentlig var det bare 10 minutter av de 21 som florerte på nettet). Armed & Dangerous kan sammenlignes med Delta Force: Black Hawk Down. Skribentene er aldeles middelmådige, og du finner mye bedre lesestoff på her på Gamer.no for eksempel. Prisen og DVD-en er imidlertid forholdsvis bra, så hvis du ikke har bredbånd kan det lønne seg å abbonere. Tellerskritt er dyrt.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du ha norske spillblader? Det er greit å være patriotisk en gang i blandt, men når de utenlandske (engelske og amerikanske som oftest) er mye bedre (både kvalitetsmessig og størrelse), så hvorfor nøye seg med middelmådige norske-spillblader?

Jeg skal ikke lese dem, jeg skulle bare ha en oversikt over hva som finnes i Norge av norskproduserte spillblader.

Lenke til kommentar
PCGW er genialt, og jeg kjøper det så ofte jeg kan selv. Gamereactor er gratis, og holder et kvalitetsnivå tilnærmet på samme nivå som prisen. Det er proppet fullt av skrivefeil, faktafeil, subjektive meninger og usaklige kommentarer.

 

Kjøp deg PCGW, du!

1. Skrivefeil er en ting. Men meningene kommer alltid fram helt klart og tydelig.

(Ikke lett å drive et gratis magasin som skal både oppdatere websidene opptil flere ganger daglig + lage et blad pr. måned.)

2. Faktafeil ? (Dette forkommer men er ikke direkte vanlig)

3. Subjektive meninger. (Ikke mange spillanmeldelser som er direkte objektive hele tiden. Desuten er dette med på å gi reportasjene et spesielt særpreg jeg liker god`t)

4. Usakelige kommentarer. :yes: Men vannvittig moro til tider. Så det plager meg ikke.

 

Og appåtil er det gratis! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...