Gå til innhold

Norske spillblader


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

savner pc-player jeg og!!!

 

aaah.... husker i gode gamle dager, spesielt en sommer hvor jeg kjøpte alle pc-player numerne og lå å koste meg med det ute i hagen hele dagen. så var det ned til byen, kjøpe et anbefalt spill og sitte hekta i flere uker. det var tider det.... :cry:

syntes de nye bladene ikke helt lever opp til forventningene. de blir liksom så upersonlig og de var mye tykkere og billigere før

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gamereactor er definitivt et bra blad. Og siden de legger demoer, filmer, patcher på web istedenfor på cd er det mye billigere også. 250,- i året er jo ikke akkurat en utgift :) (og hvis du fortsatt går på skole kan du få det gratis)

Hm, jeg henter Gamereactor gratis på den nærmeste videosjappa. :green:

Lenke til kommentar
Gamereactor er definitivt et bra blad. Og siden de legger demoer, filmer, patcher på web istedenfor på cd er det mye billigere også. 250,- i året er jo ikke akkurat en utgift :) (og hvis du fortsatt går på skole kan du få det gratis)

Hm, jeg henter Gamereactor gratis på den nærmeste videosjappa. :green:

Jeg også. Hvem gidder å betale for den dritten?

 

PCGW derimot, er et ok blad. Ikke pga artikler, men pga en 9 GB dobbel DVD med hver utgave! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gamereactor er definitivt et bra blad. Og siden de legger demoer, filmer, patcher på web istedenfor på cd er det mye billigere også. 250,- i året er jo ikke akkurat en utgift :) (og hvis du fortsatt går på skole kan du få det gratis)

Hm, jeg henter Gamereactor gratis på den nærmeste videosjappa. :green:

Jeg også. Hvem gidder å betale for den dritten?

 

PCGW derimot, er et ok blad. Ikke pga artikler, men pga en 9 GB dobbel DVD med hver utgave! :thumbup:

Personlig syns jeg det er ganske billig "dritt" for 250,- i året med tanke på at du får et blad i postkassa di og tilgang til internett database som blant annet har en del eksklusive saker.

DU kan vel ikke utdype hvofor Gamereactor er noe dritt da ? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...