Gå til innhold

Alvorlige driver problemer ?


R@ge

Anbefalte innlegg

PC-ene fra ComplIT blir tanket (image for recovery og oppstart blir lagt inn) hos underleverandør, før de blir sendt ut til kunde. Underleverandør for ComplIT på hjemme PC caser er Santech Micro Group, men jeg vet ikke om det er de som står for selve tankingen. ComplIT er bare de som administrerer hele greiene, de har ingenting med support og oppsett av PC-ene på forhånd.

Effekt er et firma som har spesialisert seg på support, og driver også support for bl.a. Komplett sine PC-er som blir solgt med Effekt sin Service and Support Pack.

Effekt har igjen servicepartnere under seg som de sender ut på oppdrag hvis det er for langt unna et Effekt-kontor.

Tror forresten du kan bestille CD til din PC fra HP, men jeg er ikke 100% sikker (kan det på bedriftsmodeller).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror forresten du kan bestille CD til din PC fra HP, men jeg er ikke 100% sikker (kan det på bedriftsmodeller).

de har faktisk nå lovet meg å sende ut en CD.....

 

flott hva....

 

ComlIT har tatt saken ganske seriøst og jeg får faktisk ganske bra med hjelp derfra også nå... :yes:

 

Jeg har brukt MYE tid på dette tullet ja.. og har fått EKSTREMT mange bra tips på denne siden...

 

hardware.no ruuules :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...