Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil ~300k


Antihero

Anbefalte innlegg

Tror egentlig jeg ville gått for VW passat 1.8T eller audi a4 1.8tq, disse får du for 150-200k i god stand, svingt innom TSracing, Audi sentrum eller andre som driver med trim, fått ett 240hk kit, og brukt brukt resten på felger, styling og stereo.

 

Da har man alt de fleste ungdom søker, en bil som ser pen ut, med store felger osv, går forholdsvis godt og med godt anlegg. - Samt at man har en praktisk bil med plass til folk osv.

 

Men det ville vært min prioritering i den prisklassen

 

 

Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så litt på finn.no og fant en del nyere (E46) BMW 320Ci til omkring 300.000. Lekker bli. 170hk. De var ikke kjørt så veldig langt heller. Under 60.000 km er slett ikke gale.

 

Billigste 325Ci var på 379.000. Du betaler altså omtrent 79.000 for 22hk mer.

 

Sjekket ikke hvilket utstyr bilene hadde.

Lenke til kommentar

Eldre M3'er eller 328Ci er også en mulighet - så lenge man sørger for å kjøpe en bil som ikke er fullstendig herpet eller kjørt lengre enn langt.

 

Tror egentlig jeg ville gått for VW passat 1.8T eller audi a4 1.8tq, disse får du for 150-200k i god stand, svingt innom TSracing, Audi sentrum eller andre som driver med trim, fått ett 240hk kit, og brukt brukt resten på felger, styling og stereo.

 

Da har man alt de fleste ungdom søker, en bil som ser pen ut, med store felger osv, går forholdsvis godt og med godt anlegg. - Samt at man har en praktisk bil med plass til folk osv.

 

Men det ville vært min prioritering i den prisklassen

eller dette ;)

 

Man kan få mye bra brukt for 300.000. Ville ikke kjøpt asiatisk (men det er bare min smak.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

300 000kr så hadde jeg kjøpt:

 

Ford Sierra Cosworth (ca 100 000) og brukt ca 50 000 på utbedringer på slitasje deler. Samt ett lite anlegg.

 

Ferdig regnestykke har du ca 150 000 igjen, som du bør spare.

 

 

Men i hovedgrunn ville jeg startet langt nede, en Golf GTI eller noe slikt. Å begynne med 200hk++ er ikke så lurt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har tenkt på en civic type-r eller en TT coupe 225hk

 

Uansett... 300k.

Vill vurdert en Nissan 200SX S14a Sportline.... påkostet litt trim og styling.

Jupp, enig der. Jeg ville kjøpt en slik en (De ligger vel oppimot 150k for en) og ordna den opp noe enormt. Bare for å hatt litt å rutte med. :green:

Det koster gjerne litt penger å style bil.

Men en japaner måtte det blitt. Eller en gammel amerikaner.

Dodge Challenger '69/ Plymouth Roadrunner/Chevrolet Chevelle Malibu hadde vært fett. Jeg liker ordentlige amerikanere, jeg har ikke noe imot Corvette eller noe. Det er bare forskjellig fra ordentlige muskelbiler, føler jeg.

Lenke til kommentar
legg ut 100k på bil og kjøp det en fet båt :D med litt flaks får du en cigarette 28 eller en hitec med rundt 500hk++ til den prisen (går ca 60-65 knop = g ø y) . Det er mye mer digg en en dyr bil. Infra 727 er jo litt mindre og går like bra men er jo mindre..

:D

Joa, jeg er enig. Men 500 hk bensin i båt er kjempeskøy helt til du skal fylle tanken. Og den må du fylle ofte. Og man tanker 3-400 liter om gangen... :thumbdown:

Lenke til kommentar

GMC Yukon XL 6.0D

 

er vell den største SVU som du kan få tak i .. sende en tur tul Artiktruks og style den for så og trimme max

 

ubs dette ble vist bil for mye mer en 300K

 

men bilen får du vel for 300K men ikke extrautstyret da :(

 

den kommer og med en 8.1L bensiner :D men da må du ha penger for og kunne kjølre .

 

EDIT: kom til og tenke på at man faktisk må ha lappen til liten lastebil men det er jo bare en bagatell da

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Her er noen magneter som skiller seg litt ut fra mengden, men likevel kjører fra det meste:

 

Mazda RX7

 

Honda Integra type R

 

Alfa Romeo GTV 2,0TB 204 hk

 

Lotus Elise

 

Lotus Esprit S4

 

Maserati 222 Biturbo 4V 300 + hk

 

Nissan 300 ZX Twin Turbo T-tak 400 hk

 

Opel Speedster

 

Porsche 911 (993 S/964)

 

Porsche 968 CS

 

Ferrari 308 GTR

 

 

Og her er noen kule sjefscruisere:

 

Audi A8 QUATTRO

 

BMW 7-serie 740ila Limosine V8

 

Jaguar XJ6 3,2 Executive

 

Mercedes-Benz CLK 200 Cab.

 

Mercedes-Benz SL 300 24V

 

Volvo C70 2,4i Turbo

 

 

 

m.a.o mye morro å få rundt 300 bananer, men jeg må si meg enig i at det er mye penger å bruke på en "ungdomsbil".

Endret av 356speedster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...