Gå til innhold

styggeste musikk?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Skrevet
folk som rakker ned på HipHop/Rap er like dumme som folk som hakker ned på Metal/Rock og omvendt!

Vel, jeg liker musikk innen begge kategorier (forsovidt alle kategorier jeg har hørt musikk innen), men det er som regel mer dårlig musikk, og av en eller annen grunn er det for tiden er god del av den dårlige musikken som kommer fra Hip-hop (rap) kategorien for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er populært av hiphop nå er ofte veldig dårlig nå fortiden ja..

Den typen musikk kaller vi hip POP...

Public Enemy, det er rap! :D

Skrevet
Ny kandidat: Günther, han derre svensk-tyske fyren. Patetisk dårlig, får faktisk vondt av å høre de "sangene" hans :sick:

Ohhhhh, you touch my ding ding dong. OOOHHH, my tralalaaaa. :D

Skrevet

hehe, hørte den på radioen istad. Det værste er at den blir sikkert en stor hit :sick: En svenske som later som om han er en tysker liksom.. :thumbdown:

Huff :p

Skrevet

Vet liksom ikke helt om jeg skal le eller gråte... :hmm: Helt klart på liste med Sean Paul hos meg

Hørte den på radioen jeg også forresten...

Skrevet

Hmm. Tror det værste jeg hører om dagen er : "D-12". SKAL DET DER VÆRE RAP/HIP-HOP???? Jeg gråter. Tipper Jam-Master Jay, Tupac og alle de andre store vrir seg om i graven. Huff.

Skrevet
Eilert Pilarm, check it out -> Link. :blink:

Eilert er jo genial. Jeg er selv den stolte eier av "Eilerts Jul"... aaah, så godt å høre han ødelegge de gode gamle klassikerne! :D

Skrevet
"Ronald" som holder til i cd-avdelingen på din lokale bensinstasjon er temmelig uggent å høre på :roll:

Har jo sånn 15-20 cder eller noe, "Ronald#1", "Ronald#2", "Ronald#3" osv

Vikingarna og Lasse Stefans er jo mosen i bøtta innen tragisk musikk synest jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...