Gå til innhold

Vinterkonkurranse på HW.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på hva som er i premie for de som har kraftigst PC. Hva skal de med enda mer av det de allerede har?

Kanskje en helt rå Celeron 2.8. Det har man garantert ikke fra før ;)

Skrevet (endret)
håper dere ikke gjør som digi da og gir prisen til kraftisk pc til den personen som har flest hardisker da:)

Quoter meg selv jeg ;)

"Er som å vinne i skiskyting for å ha mest ammunisjon med seg... :ermm: "

EDIT: postcount of the beast :devil:;)

Endret av So
Skrevet
håper dere ikke gjør som digi da og gir prisen til kraftisk pc til den personen som har flest hardisker da:)

beste "casemod" 238blå/grønne/røde noen lys, med ferdig kjøpt Side vindu, noe sånnet hadde digi.no klappet hardt for!

Skrevet

Så klart ikke. Her går prisen til dem som har lengst hjemmesnekret DVI-kabel :laugh:

Skrevet

Hmm, håper/trur at dr.Spawn drar i land casemod (bygd fra skrætsj) seieren med beQuiet... eller Radiosphere (elns). Begge er råe (beQuiet er best dah :) ), og mannen bak er skilled i modding! :D

:love: beQuiet

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

dr.spawn tar nok casemod seieren.

Skrevet

Var i en korrespondanse med digi.no i forbindelse med deres kåring. Og de kommer til å følge med på denne konkurransen. Tror de har mye å lære hva casemods og kraftPC'er angår.

Skrevet

jeg kan jo lage kabinett i tre. pappa kan treskjæring. og så kan jeg få det til slik at når det blir varmt inni kabinettet kan en luke åpne seg og vifte starte.

treskjert kabinett med neon og vindu :)

det blir...rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...