Gå til innhold

Vinterkonkurranse på HW.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg mekker sammen 1337 Xboxer, til èn stor super computer.

 

Er jeg da garantert 1. plass, for råest PC? :roll:

 

Edit: Litt dumt å bruke så mye penger, hvis jeg ikke vinner :dontgetit:

Hvis du klarer å bygge sammen 1337 X-boxer i ett cluster slik at alle boksene fungerer som én PC som kan sentralstyres med en Linux/Unix-system så skal jeg garantere deg førsteplassen :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis jeg mekker sammen 1337 Xboxer, til èn stor super computer.

 

Er jeg da garantert 1. plass, for råest PC? :roll:

 

Edit: Litt dumt å bruke så mye penger, hvis jeg ikke vinner :dontgetit:

Hvis du klarer å bygge sammen 1337 X-boxer i ett cluster slik at alle boksene fungerer som én PC som kan sentralstyres med en Linux/Unix-system så skal jeg garantere deg førsteplassen :thumbup:

Bare å sette i gang å spare da. :dribble:

 

Det blir vell noe som "X_lønninger = 1337 * 2300"

 

Tipper at om 6 år skal jeg klare å hoste opp 3mill, føler meg heldig i lotto :p

Lenke til kommentar
Hmm, disse programmene som man vil ha output fra er jo kun win32 programvare! Dette er for dårlig!

Prøv å finn alternative programmer til *nix baserte systemer.

 

Finnes noen mennesker som bruker linux.

En score i Linux vil gjerne være ulik en score i Windows, hvordan skal man da være sikker på hvilken som er best? Forstår det føles urettferdig for en som bruker Linux å måtte legge inn windows for å få være med, men tross alt er det mer lettvint om minoriten må legge inn nytt os enn om majoriteten hadde måttet gjort det...

 

Forstår godt at du synes dette er urettferdig! Det er jo windows som er betal-os´et av disse to! Men det er jo nesten bare slik det må bli når 98% kjører utelukkende Windows...

Lenke til kommentar
Men skulle ikke hatt en ny vri da, hvem som har styggest PC som er i normalt bruk? :p

Hehe, da er det fare for at jeg vinner. På TG , skalvise, i forfjor, vardetvel, fikk jeg beskjed av dommeren i casemod compoen om at hvis det var premie for styggeste kasse hadde jeg vunnet :)

Jeg byggde den i ett sjeldent raserianfall da en idekabel viste seg å være ca 1 millimeter for kort. Da gikk jeg inn i garasjen og fant noen treplater og skrudde sammen i løpet av kvelden. Ett lag grønn husmaling fikk den og :)

Lenke til kommentar
Men skulle ikke hatt en ny vri da, hvem som har styggest PC som er i normalt bruk?  :p

Hehe, da er det fare for at jeg vinner. På TG , skalvise, i forfjor, vardetvel, fikk jeg beskjed av dommeren i casemod compoen om at hvis det var premie for styggeste kasse hadde jeg vunnet :)

Jeg byggde den i ett sjeldent raserianfall da en idekabel viste seg å være ca 1 millimeter for kort. Da gikk jeg inn i garasjen og fant noen treplater og skrudde sammen i løpet av kvelden. Ett lag grønn husmaling fikk den og :)

Bilder! Vi vil ha bilder! :thumbs:

Lenke til kommentar

-3DMark2001 på 640x480? Er jo ingen som tester med den opppløsningen. Er det ytelse på resten av systemet og ikke skjermkortet dere er ute etter bør det heller være feks. SuperPI eller PiFast som blir brukt.

 

-PCMark04? For et elendig benchmarkprogram.

 

-ScienceMark? Ingen overklokkere som bruker det.

 

Og en ting; det er ikke skjermbilde av PC/3DMark dere vil (les: bør) ha, men prosjektfilen!

 

 

Ellers bra :green:

Lenke til kommentar
Hmm, disse programmene som man vil ha output fra er jo kun win32 programvare! Dette er for dårlig!

Prøv å finn alternative programmer til *nix baserte systemer.

 

Finnes noen mennesker som bruker linux.

En score i Linux vil gjerne være ulik en score i Windows, hvordan skal man da være sikker på hvilken som er best? Forstår det føles urettferdig for en som bruker Linux å måtte legge inn windows for å få være med, men tross alt er det mer lettvint om minoriten må legge inn nytt os enn om majoriteten hadde måttet gjort det...

 

Forstår godt at du synes dette er urettferdig! Det er jo windows som er betal-os´et av disse to! Men det er jo nesten bare slik det må bli når 98% kjører utelukkende Windows...

ahh, en likesindet :)

Lenke til kommentar
-3DMark2001 på 640x480? Er jo ingen som tester med den opppløsningen. Er det ytelse på resten av systemet og ikke skjermkortet dere er ute etter bør det heller være feks. SuperPI eller PiFast som blir brukt.

 

-PCMark04? For et elendig benchmarkprogram.

 

-ScienceMark? Ingen overklokkere som bruker det.

 

Og en ting; det er ikke skjermbilde av PC/3DMark dere vil (les: bør) ha, men prosjektfilen!

 

 

Ellers bra :green:

Tror ikke det hjelper, du skal mase mye før det trenger igjennom.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...