Gå til innhold

Melder meg ut av NAF


Pusern

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på Holmgang som dreier seg om bilavgifter. NAF er representert med selveste direktøren. Han sitter og hører på debatten uten og komme med noe som helst forsvar for oss bilister. Hverken bedre veier eller nedsettelse av avgifter.

 

Nå har jeg fått nok av denne tannløse organisasjonen.

Melder meg ut :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 år senere...

Kva kostar ein redning om ein ikkje er medlem? Om du er medlem i 10 år går det fort 10-15 000 kroner.

 

Wow, 10-15k for en redning?

 

Jeg har ikke mye greie på dette, men jeg betalte 500kr for bilberging i januar i år (bilen daua helt pga frosten). Men kanskje jeg bare betalte 500kr i egenandel, og resten dekket av forsikringselskapet?

Nei. 10-15 000 i medlemsavgift over 10 år. Om du har ein eller to redninger over den perioden er det jo ikkje akkurat noko økonomisk gevinst.

Lenke til kommentar

Kva kostar ein redning om ein ikkje er medlem? Om du er medlem i 10 år går det fort 10-15 000 kroner.

 

Wow, 10-15k for en redning?

 

Jeg har ikke mye greie på dette, men jeg betalte 500kr for bilberging i januar i år (bilen daua helt pga frosten). Men kanskje jeg bare betalte 500kr i egenandel, og resten dekket av forsikringselskapet?

Nei. 10-15 000 i medlemsavgift over 10 år. Om du har ein eller to redninger over den perioden er det jo ikkje akkurat noko økonomisk gevinst.

 

Det er jo masse andre fordeler. Bladet Motor 7-8 ganger i året, NAF veibok, rabatter, +++

Lenke til kommentar

Jeg er selv NAF-medlem. Veihjelp har vært kjekt. Men i de siste årene har jeg ikke benyttet meg av det så mye. Motor er bra lesestoff å ha på dass. Dekktester er interessant å lese om, men på en annen side kan man lese på nettet også. 30 øre rabatt hos Statoil er kjekt. Men som oftest er automatstasjonene billigere. Nå egentlig lurer jeg på om 930 kr i året er verdt pengene.

Lenke til kommentar

Fikk hjelp av NAF en gang før jeg ble medlem. Kostet meg 500kr i egenandel pluss økt bonus hos forsikringsselskapet. Det er vel også bare to redninger i året inkludert i medlemsavgiften?

 

Er uansett medlem for å ha tryggheten det gir dersom uhellet skjer, innland som utland. Pluss drivstoffrabatten hos Statoil, som dominerer stasjonsbildet på innlandet av en eller annen grunn.

Endret av TechTiger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...