Gå til innhold

Hvor mye betaling bør jeg ta?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har muligens fått i oppdrag å lage en liten side for en kickboxing klub.

Siden skal ha nyheter, info, og bild/film galeri.

Det skal være et enkelt design.

 

Hvor mye synest dere at jeg burde tatt i betaling?

Hvor mye ville du tatt i betaling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal det være selvoppdaterende, men f.eks. en admin side for nyhetene?

skal du lage bildegalleri / filmgalleri selv i php?

det mener jeg er noen vesentlige punkter. om du bare bruker cutenews. og f.eks. coppermine til bildegalleri bør du moralsk sett ikke ta så mye betalt.

har ikke noe særlig med peiling på betaling, men du bør vel gjerne si en fast pris for selve siden, og om de skal ha hjelp til oppdateringer kan du ta noe fast i måneden..

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har muligens fått i oppdrag å lage en liten side for en kickboxing klub.

Siden skal ha nyheter, info, og bild/film galeri.

Det skal være et enkelt design.

 

Hvor mye synest dere at jeg burde tatt i betaling?

Hvor mye ville du tatt i betaling?

Regnet ut ifra kvaliteten på http://www.housemaadiah.com/ så ville jeg ikke sagt mer en 400 kroner, for å være helt ærlig. Husk: IKKE ta på deg en oppgave du ikke takler!

 

EDIT: Frames og Times :wow:

 

Tror vi sier 370 jeg :p

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har muligens fått i oppdrag å lage en liten side for en kickboxing klub.

Siden skal ha nyheter, info, og bild/film galeri.

Det skal være et enkelt design.

 

Hvor mye synest dere at jeg burde tatt i betaling?

Hvor mye ville du tatt i betaling?

Regnet ut ifra kvaliteten på http://www.housemaadiah.com/ så ville jeg ikke sagt mer en 400 kroner, for å være helt ærlig. Husk: IKKE ta på deg en oppgave du ikke takler!

 

EDIT: Frames og Times :wow:

 

Tror vi sier 370 jeg :p

Lenge siden jeg laget den siden nå :p

 

tror jeg har forbedret meg litt..

 

Siden er ikke ferdig og ikke opdatert, så den ser nok ikke helt bra ut...

 

 

EDIT: Jeg må egentlig si meg sån passe fornøyd med det jeg har gjort på den siden.. ikke housemaadiah.com, men v021. housemaadiah.com er nermere en skam :scared:

Endret av aog
Lenke til kommentar
Post resultatet her, så kan vi gi deg et prisoverslag! ;)

 

Helt enig med HalTan, men turde ikke si det da det kunne oppfattes som frekkt.

Men nå er det sagt!

Jeg må komme med prisen først.. kan komme med et forslag på hvordan siden skal se ut når jeg har snakket mer med dem.

Lenke til kommentar
skal det være selvoppdaterende, men f.eks. en admin side for nyhetene?

skal du lage bildegalleri / filmgalleri selv i php?

det mener jeg er noen vesentlige punkter. om du bare bruker cutenews. og f.eks. coppermine til bildegalleri bør du moralsk sett ikke ta så mye betalt.

har ikke noe særlig med peiling på betaling, men du bør vel gjerne si en fast pris for selve siden, og om de skal ha hjelp til oppdateringer kan du ta noe fast i måneden..

planen var å bruke cutenews ja.. angående video galleri, så har jeg ikke tenkt så langt ende..

om jeg skal opdatere siden når det trengs, eller om di skal gjøre det selv er ikke diskutert..

 

Egentlig så er ingenting diskutert.. jeg fikk bare spørsmål om jeg var interisert i å lage en side for litt peng.

Lenke til kommentar
Oi, det burde egentlig rapporteres, menmen...

Istedet for å bjeffe om "rapportering", så kan det være lurt å lære de som ikke vet hvordan man quoter flere om gangen.

 

aog:

|QUOTE=nick|teksten du vil quote|/QUOTE| (bytt | med [ eller ] ;) )

 

Den quote knappen er grei til enkle meldinger, men skal du quote flere i samme melding må du skrive det manuelt (om ingen andre vet om bedre metoder :ermm: )

 

Når det gjelder pris så er jeg ikke så ekspert. Noen tar timepris, andre setter en pris for komplett pakke. Men da kan det kanskje være en fordel å lage en del templates som du selger som pakkepris. Er det skreddesydd, så er kanskje timepris best egnet :shrug:

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

aog:

|QUOTE=nick|teksten du vil quote|/QUOTE| (bytt | med [ eller ] ;) )

takker. lærer litt hvær dag.

 

 

 

men tilbake til tema, så var det faktisk rundt 500kr jeg tenke selv også, så jeg var vel ikke HELT på jorde.

 

 

jeg kan jo heller spørre igjen når jeg har laget et forslag til siden kanskje.. ...vist jeg tar jobben da.. ..eller får den.. hvem vet. ikke jeg :ermm:

Endret av aog
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Oi, det burde egentlig rapporteres, menmen...

Istedet for å bjeffe om "rapportering", så kan det være lurt å lære de som ikke vet hvordan man quoter flere om gangen.

Istedet for å bjeffe om bjeffing om rapportering, kan man heller skrive en vennlig post, slik som min. Det handler ikke om å kunne quote flere ganger, men å trykke på p_edit.gif

 

Folk som henger i webdesign burde kunne forumtagger + copy/paste. For de som ikke kan det, se her.

 

Ingenting negativt mot deg aog

Lenke til kommentar
Istedet for å bjeffe om bjeffing om rapportering, kan man heller skrive en vennlig post, slik som min. Det handler ikke om å kunne quote flere ganger, men å trykke på p_edit.gif

 

Folk som henger i webdesign burde kunne forumtagger + copy/paste. For de som ikke kan det, se her.

 

Ingenting negativt mot deg aog

Mulig jeg skulle latt være å reagere på det, men jeg kunne ikke la være :p Om meldingen din var vennelig eller ei, så synes jeg den var unødvendig. Om min melding var litt krass og negativ, så får det bare være slik. Er litt lei av poster som ikke har noe mening. Når det gjelder folk som er innom dette forum, så er det faktisk ikke alle som er klar over alle dets funksjoner. Alle har vært en nybegynner. Det er opp til oss som er litt mer kjent med forumet som må informere, ikke bjeffe ;) Nå har jeg bjeffa nok :laugh: End of that story.

 

aog: 4-500kr for hele opplegget er sikkert en grei pris. Siden du tenkte å bruke cutenews og kanskje andre ferdige løsninger?, blir vel det meste arbeidet å lage et design wrappet rundt dette. Får håpe du får jobben da, alltid kjekt med ekstra penger og erfaringer :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Han kan ikke være underbetalt heller. Det er ikke barebare å utarbeide design. Jeg snakket med folkene i dette firmaet og de fikk siden sin for 10k, meget billig fikk de beskjed om. Folkene bak siden gikk konkurs til slutt.

 

Edit: Glemte å legge til at poenget mitt er; siden er en enkel kombo av html, photoshop og flash, og den gikk billig for 10k. Ergo; web-designere er overbetalt, eller markedet har store penger i seg.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...