Gå til innhold

Hvor mye betaling bør jeg ta?


Anbefalte innlegg

<offtopic>

Hvor er det dere får oppdrag til å lage designs/koder bortsett fra folk dere kjenner? forumet? :roll:

</offtopid>

Eg får alle mine jobber fra scriptlance.com.

Vist du planlegger å starte og få nokre jobber via den siden, så bør du by lite på dei første jobbene, for å få eit par bra reviews. Når du først har fått 5-6 gode reviews kan du begynne og være med i kampen om dei bra betalte prosjektene.

 

Eg synest iallefall den siden er bra, og ein "kontrakt" inngått med ein klient via den siden er juridisk bindende og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg får alle mine jobber fra scriptlance.com.

Vist du planlegger å starte og få nokre jobber via den siden, så bør du by lite på dei første jobbene, for å få eit par bra reviews. Når du først har fått 5-6 gode reviews kan du begynne og være med i kampen om dei bra betalte prosjektene.

 

Eg synest iallefall den siden er bra, og ein "kontrakt" inngått med ein klient via den siden er juridisk bindende og.

Stilig, tok å bookmarka den jeg ;) Kanskje jeg skal prøve meg engang hehe, blir litt internasjonalt dette men, like greit, er jo mer arbeid der ute enn bare her i norge ;)

Lenke til kommentar
En annen ting er å oppsøke/ta kontakt med bedrifter som har direkte stygge eller utdaterte websider og tilby dem en tjeneste, akkurat som en selger.

 

Har jeg gjort det? Ja. Funka det? Ja.

Hehe, jo, det er jo en god ting, og da er det bare å ringe arngren, eller er det kanskje for ekstremt? :lol:

Lenke til kommentar

Det er jo ikkje noko problem å arbeide internasjonalt då, så lenge engelsk kunnskapene dine er gode. Du får jobber så lenge du kan gjør deg forstått, men for å få kontrakter/prosjekter fra engelske/amerikanske firmaer så må du ha bra engelsk, og det er dei som betaler bra.

 

Når eg jobber for firma, har eg vel i gjennomsnittet 180kr i timen. Dvs at eg gjer ein pris på heile jobben, og jobber på "akkord".

 

Men sjølvsagt det kommer heilt an på korleis du driver, men eg synest det er greit å kunne tjene rundt 7-8 tusen ekstra i måneden med å jobbe eit par timer etter jobb. Spesielt når eg igrunnen ville programmert noko uansett.

Lenke til kommentar

Denne er kanskje aktuell for mange her inne! Vet at i hvertfall enden, PC, Mikka, PT, dunestar, tj og Marvil(glemt noen?) er mer enn kvalifisert nok for den stillingen der! men om de får tid innimellom sine egne jobber eller skolen er jo noe helt annet! 10 templates i uken er jo ganske mye når man tenker over det... det blir noe som 1,4285714285714285714857 templates i per dag! :grin: ©

 

Edit: wh1t3inc. minnte meg på Marvil.. visste jeg hadde glemt noen! :blush:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Denne er kanskje aktuell for mange her inne! Vet at i hvertfall enden, PC, Mikka, PT, dunestar og tj (glemt noen?) er mer enn kvalifisert nok for den stillingen der! men om de får tid innimellom sine egne jobber eller skolen er jo noe helt annet! 10 templates i uken er jo ganske mye når man tenker over det... det blir noe som 1,4285714285714285714857 templates i per dag! :grin: ©

Marvil kan da også slice.

Lenke til kommentar
Denne er kanskje aktuell for mange her inne! Vet at i hvertfall enden, PC, Mikka, PT, dunestar, tj og Marvil(glemt noen?) er mer enn kvalifisert nok for den stillingen der! men om de får tid innimellom sine egne jobber eller skolen er jo noe helt annet! 10 templates i uken er jo ganske mye når man tenker over det... det blir noe som 1,4285714285714285714857 templates i per dag! :grin: ©

 

Edit: wh1t3inc. minnte meg på Marvil.. visste jeg hadde glemt noen! :blush:

Jeg ble nevnt.. :love:

 

Tror ikke jeg har fantasi til å lage ti templates i uka, men tid har jeg dog. Spes siden min multimedia HDD på 160GB gikk fløyten for to timer siden..:/ :angry::cry::thumbdown::ermm::(

Lenke til kommentar
Tør jeg spørre hva denne fyren skal gjøre for deg siden han driver kick-boxing klubb..? ;)

hehe...

 

hmm.. hvem vet? :w00t:

 

poenget er at han har mange kontakter i "foretningsverden"

(Hinter ikke til ulovligheter nei), så før eller senere kan jo det komme godt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...