Gå til innhold

Hvor mye betaling bør jeg ta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:omg::scared::omg::scared: Foruten flash introen kunne jeg helt sikkert lagd noe av det samme, hvis jeg hadde giddet/hatt tid nok... og jeg hadde ikke krevd så mye som 10k!!!! likte ikke dropshadow på knappene heller..

 

Edit: så en amatørmessig sak: Det er bare mouseover på knappene når man er på linker eller kontakt, ikke på informasjon! :dontgetit: synes jeg er dårlig når man betaler så mye

 

Edit2: 700...

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Hehe, hmm ja, 10k for den siden der... da burde jeg selv ha vært rik på utvikling av webshop :D (Men siden jeg lager det for en jeg kjenner, så blir det litt dumt å kreve 100k, som i seg selv kanskje er litt beskjedent det og :D, pluss at det er mitt første forsøk på å lage et side med webshop ;) )

 

Alt er vel avhengig av markedet. Er vel en kunst for web-designer/-utvikler firma å prøve seg frem hva folk er villig til å betale. Men skal man leve av det, så må vel prisene bli på et høyt nivå, avhengig av hvor stor kundemasse man har. Men alt i alt 10k for en informativ/"reklame" side er kanskje ikke så ille. Proffe folk tar seg godt betalt. Og konsulent firmaer som utvikler funksjonalitet til nettsteder, tar vel timebetalt. Total pris kan gjerne ende opp i millionklassen bare på en skikkelig gjennomført webshop f.eks.

Lenke til kommentar

Får nesten slenge meg på da, orker ikkje starte en ny tråd, men vil heller ikkje ta over teh topic 100%. Vil gjerne ha et overslag eller fem om kor masse eg kan ta for http://www.alsted-mors.dk . Har bygd sida fra bunnen av (bortsett fra kalenderen som han hadde fra før.Ja, den er stygg, og er så masse inline styles i at eg orker ikkje gjøre noke med den. Oppdragsgiver har heller aldri antyda det så den får bli ;) )

 

?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fy Fa33n det var dyrt for den lille sida! :scared:

Ikke bare var den dyr, men den var stygg som ****** også! :scared:

Der må jeg si meg uenig. Den er ikke direkte stygg. Funksjonell, og meget bra med tanke på at den er laget i -01.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...