Gå til innhold

LCD: To små eller en stor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe - fin den der!

 

Men tilbake til topic:

 

Ser ut til at det er flertall for 2x17" da det er forbløffende få motargumenter mot dette.

 

Duger ikke disse monster LCD'ene til noen ting eller? Øivind har jo kjøpt seg en 213t, så det burde jo være noe possitivt å si.. Eller er alle i lykkerus etter den delige 17" testen og ikke klarer å tenke på annet? ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville nok gått for den 21". Det er utrolig rått med så stor skjerm - forutsatt at du har skikkelig skjermkort. Nå er jo ikke 17" så dårlig den heller, hadde det en tid før jeg fikk 20" iMac :thumbs: , og den var jo flott! 17" er fin størrelse men liker 20" bedre, jeg gjør det.

 

Jeg vet jo ikke helt nøyaktig hva du skal bruke den til, men det kan vel være greit med to skjermer - i jobbsammenheng (kanskje..) men hvis det er "vanlig" bruk tar man 21".

 

Det er noe eget med disse monster (21"=monster?) LCDene!! :yes:

Lenke til kommentar
har blitt så fasinert av denne tråden at jeg har bestemt meg for å kjøre dual også ;)

Dual er tingen altså, begynner å synes dual er for lite etter å ha brukt det en stund :). Skulle hatt trippel. Går aldri tilbake til singel ihvertfall. personlig bruker jeg den sekundære monitoren (en crappy 17-tommer), til "overvåkning", dvs mail, dc, winamp, trillian, og ett nettmeter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tror nok det blir to stk 173t!

 

Får de inn på jobben om kun kort tid, så blir det en kjapp test og en siste sjekk i lommeboka - så tenker jeg det blir bestillings privat.. (Kanskje jeg kan få et brukbart tilbud gjennom jobben, hvis ikke blir det vel komplett, hwb eller noe..)

 

Kunne også tenkt meg til 1760NX, men det taler litt i 173t sin favør at de har Pivot..

Lenke til kommentar

Dual: :dribble::dribble:

 

Trippel, er jo bare på nippet til å kjøpe det selv... Trippel må jo da bli :dribble::dribble::dribble: hehe..

 

Dahle: når (hvis) det blir dual si ifra hvis du trenger litt dremel hjelp :cool:

 

EDIT: DarkListener: "lån" et gammel PCI skjermkort fra noen av vennene dine, eller kjøp et billig brukt et... Selv om du ikke får noe 3D så ser det sinnsykt fett ut!

 

EDIT2: Er det ikke rart (for dere som har dual/trippel) at ikke flere folk kjører det? Nesten alle nye skjermkort som blir solgt nå har mulighet for dual... Tror folk ikke vet hva de går glipp av og bare tenker "dual er kun for spesialistert bruk og ikke noe for meg". Litt trist :cry:

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Kan ikke leve uten dual. Har enda en pc-skjerm stående, men ikke no sted å koble til :(

Få tak i og putt inn et ekstra PCI skjermkort .. Det har jeg gjort på kontoret: 3x CRT-skjermer, to på et GeforceFX5200 skjermkort (ett av de med DVI->VGA-dongel), og den siste skjermen på et gammelt 4MB PCI kort (Sis ..64 ettellerannet).

 

Det er utrolig deilig med trippelview, slipper også å ha "stolpen" i midten av skjermbildet.

Lenke til kommentar

:no: Forresten, hvis det er noen som f.eks har en laptop stående eller.no så kan de (bare for å få en liten ide om hvordan det er med dual) prøve maxivista, det lar deg kjøre dual/triple oppsett via pv nummer to og en nettverkskabel...

 

EDIT: fant nok en fantastisk ting med dual, nå kjører jeg Britney Spears - Toxic på repeat på skjermen ved siden av, så kan jeg titte bort hver gang hun har på seg den "gjennomsiktige" drakta... Det eneste er vel hvis dama våkner og får se hva jeg ser på, da blir det bråk :p

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...