Gå til innhold

Lage scrolldown( ?) inni et annet bilde?


Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg lage scroll down, sånn at man ruller nedover i et felt inni et bilde. Er ikke sikker på om dette var rette del av forumet heller forresten.

 

Tenkte å lage sånn at man kan scrolle nedover inni dette inni den røde rundingen. Har nå et litt klønete oppsett kanskje? hvor man har 12 bilder på hver side før man går over til neste side med 12 nye bilder på.

 

Er ganske ny på dette her, dvs. siden torsdag. Og ikke si noe om at det er home.no.net, skal snart kjøpe domene og webhotell, men har ikke somlet meg til det enda.

 

Det ble kanskje litt klønete forklart, så si ifra om dere ikke skjønner hva jeg mener.

 

Mvh. Ecks::

Endret av eckmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du giddet å progge det for meg :laugh: ?

Eller noe sted hvor jeg kan lese litt mer? Har forøvrig lest en god del på www.w3schools.com. Men er ikke sikker på hviken kategori jeg skal lete på i så fall.

 

Sånn er det akkurat nå. OBS: Litt stort, og kanskje litt mange kB.

 

Mvh. Ecks::

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

send meg følgende som separate bilder:

Den skiva med lyset

Den next/back greie, hvis du skal ha den (for designets skyld)

Ramma med alle bildene inni (uten bilder)

som psd (det var photoshop du brukte ikke sant?)

Selve bildene kan jeg laste ned selv

 

Kan ikke garantere at det blir ferdig i kveld. Har endel andre ting jeg driver med + en ustabil maskin

 

edit; så på koden til siden din, og påpeker at du må sende meg alle bildene og...

Trenger det heller ikke som separate bilder - vet ikke hvor jeg fikk dette fra. Så lenge du er flink med layers så går det bra med en stk .psd

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...