Gå til innhold

Kjøpe nå eller vente?


Mnett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Er det ventet noen store revlusjonerende lanseringer innen bærebar-markedet fremover?

Eller kan jeg trygt kjøpe en dell 8600 nå, uten å frykte at jeg går glipp av noe stort?

Hvis du kan holde deg bare litt til kommer Radeon 9700. Noen stor revolusjon er ikke på vei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hvordan er det kortet forresten? ATI Radeon 9000 - 64MB altså..

noen som vet?

Det funker fint til det meste. Kjører Max Payne 2 og GTA - Vice City helt smooth i høy oppløsning. Var visst snakk om at CL50 kunne skifte ut skjermkortet med tiden.

Lenke til kommentar
Er det ventet noen store revlusjonerende lanseringer innen bærebar-markedet fremover?

Eller kan jeg trygt kjøpe en dell 8600 nå, uten å frykte at jeg går glipp av noe stort?

Hvis du kan holde deg bare litt til kommer Radeon 9700. Noen stor revolusjon er ikke på vei.

9700 er minmalt bedre, så jeg synes det er ingen grunn for deg å vente.

 

ATI9000 var best for et år siden, men begynner å bli utgått nå. Fungerer til dagens spill, men har ikke dx9 støtte. Spill som kommer er bare å glemme.

Lenke til kommentar
Kjører Max Payne 2 og GTA - Vice City helt smooth i høy oppløsning

 

Er jo nesten til å grine av. Det der er ikke sant. "Smooth" er VELDIG subjektivt. Og jeg synes ikke det går smooth med ATI9000. Alltid smart å vente å kjøpe noe når det er nytt på vei (så fremt prisen ikke er veldig høy til å begynne med selvsagt). Men når nye ting kommer er vanskelig å vite i dataverden. Ting har en tendens til å bli forsinket, forandring i planer osv. Spm.et er heller om du trenger all verden til skjermkort på den bærbare? (Da det nok er skjermkortet som nok blir oppdatert først i den aktuelle maskina (som jeg personlig ikke liker sånn btw)) For hvis maskina tilfredsstiller dine behov nå er det ingen vits i å vente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kjører Max Payne 2 og GTA - Vice City helt smooth i høy oppløsning

 

Er jo nesten til å grine av. Det der er ikke sant. "Smooth" er VELDIG subjektivt.

Ikke i dette tilfelle. Når jeg sier smooth, så mener jeg det. Jeg kan kjøre Vice City i 1600x1200 med Radeon 9000, å hvis det ikke er bra nok for deg, så vet ikke jeg. Jeg slenger ikke ut løse påstander med en begrunnelse som "kortet duger til mitt bruk". Det duger faktisk til de fleste spill.

 

Spm.et er heller om du trenger all verden til skjermkort på den bærbare?

 

Man kan da koble til mus, tastatur og skjerm til en laptop og ha en fullverdig spillemaskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...