Gå til innhold

NGT senker prisene, øker hastigheten


Anbefalte innlegg

Noen spesiell grunn til at du MÅ ha symmetrisk / MÅ ha 1024 kbit ut? Med ADSL Echo hos NGT får du jo 8 mbit inn og 864 kbit ut for tusenlappen nå... +150 kr for fast IP m/subnett. På S(H)DSL ligger NGT akkurat likt med Catch ser jeg, 1160/1160 for 998. Rent på pris er det vel Firstmile som er billigst tenker jeg.. men kan du få dem? (1024/1024 SHDSL for 695,-, 5000/5000 VDSL for 1295,- på Firstmile)

 

E

Egentlig liten grunn, men for fremtidelig små-serverse så hadde det vært kjekt at upload-hastigheten var litt å skryte av. Men etter at jeg så litt mer på den Echo så kom siklet fram, JEG VIL HA NGT!!!

Men hvis du trenger faste IP-adresser, så tror jeg du kun får én av NGT som privatkunde. Teit, men sant (hvertfall da jeg spurte).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var en av de første NGT kundene i Bergen før jul 2000, og hadde da billigere og raskere linje enn jeg har med Telenor i dag, nesten fire år etter. Så at to års kontraktstid er lenge, er jeg ikke enig i. Bedriften min har bruttolønnsavtale med NGT og Telenor; selvsagt opererer Telenor med den vanlige prislisten sin - mens NGT har oppgradert hastighet i forhold til de allerede lave prisene i tillegg til bruttolønn :thumbs:

 

Og da er det jo bare helt perfekt at her jeg bor nå er sentralen så gammel og råtten og kaoset av utjevningslinjer så stort at NGT har bestemt seg for ikke å bygge ut; og ikke bare ikke bygge ut, men sentralen står på listen over sentraler som ikke kommer til å bygges ut. Urettferdig :thumbdown::p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...