Melfacion Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Har akkurat innstallert Fedora Core1, og er klar for å ta det i bruk. Utvalget av spill som følger med appellerer vel ikke så voldsomt til meg (bortsett fra freeciv, seff ) Er det noen steder hvor det selges linux-spill? Hvilke spill kan evt. skaffes? Noen spill som funker bra i Wine/WineX? Noen kommentarer ang. spilling i linux i det hele tatt? Noen andre som bruker linux forresten? venter i spenning
Stig_W Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Du kan jo alltids ta turen innom www.linuxgames.com for en oppsumering av tilgjengelige spill for Linux...
Geir M Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 De spillene som følger med linux er jo knall!
Melfacion Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 jo da, Stig... Jeg har vært både der og på happypenguin, men jeg var egentlig ute etter evt. synspunkter fra andre her på forumet ang. spill de synes er verdt å prøve. Har lastet ned Linux klienten til NeverwinterNights nå, og skal se hvordan den liker maskinen min når jeg kommer hjem... Hvis jeg i det hele tatt får den til å virke... Tastaturet mitt slutta å virke når X-serveren startet opp ... kan det ha noe med at det står microsoft på tastaturet å gjøre?
Fredrik Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 erhm... Linux er et operativsystem. Er vel en kategori for det på forumet. Mye mer avansert enn Windows og foretrekkes vel mye av serverdriftere, programmerere og andre som liker det bedre
MrLee Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 quake 3 har vel linux versjon...alle OpenGL spill kan vel egentlig kjøres i linux lett hvis utvikleren gidder å konvertere til linux... off topic: mer avansert? mer kludrete mener du? hva kan du gjøre i linux som du ikke kan i windows?
yNx Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 De spillene som følger med linux er jo knall! Det følger ikke noen spill med linux. ----------------------------------------------------- Ta en titt på http://www.linux-gamers.net. Cube er et eksempel på et bra spill for linux.
Melfacion Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 Definisjonsspørsmål, yNx... Det følger spill med distroen jeg har innstallert, da. (og sikkert med distroen til geir også)
Tyc0 Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Counter-Strike 1.5 og 1.6 virker i Linux og det er veldig kjekke spill!
delvis_gal Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 hvordan , å spille å installere cs 1.5 i linux......sliter med linux i seg selv jeg. linux---veldig avangsert og jævlig dårlig bruker vennlighet.
[ReXoR] Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 (endret) Jepp. helt enig. Dersom man ikke måtte configge tonnevis av filer, kopiere ditt og datt for å få spill o.l. til å funke, ville jeg brukt Linux hele tiden. Men slik der det nok desverre ikke Liker ikke å måtte være nødt til å sette meg skikkelig inn i ting for å få de til å fungere littegranne. Endret 14. februar 2004 av [ReXoR]
Melfacion Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Skrevet 16. februar 2004 Har spilt quake3 og Return to Castle Wolfenstein endel i helga nå... Linux duger faktisk veldig bra til spill
Fjaslokt Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 vel, hadde dere vokst opp med linux hadde det ikke vært vanskelig, og da hadde vel mange kanskje sett forskjellene bedre ?
Arntfinn Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 (endret) hvordan , å spille å installere cs 1.5 i linux......sliter med linux i seg selv jeg. linux---veldig avangsert og jævlig dårlig bruker vennlighet. brukervennlighet og nybegynnervennlighet er to helt forskjellige ting forøverig virker rtcw, nwn og ut2004-demo utmerket Endret 17. februar 2004 av Arntfinn
Fjaslokt Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe q3 til linux ?
Playmaster Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hva er linux? Si at du kødder. Kødder ikke i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå